Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

even bekeken, alles behalve compleet denk ik.

vooral DATS24 staat erop, ik zie nog 1 andere en dat is Esso in Genk, maar Q8 in Houthalen bv staat er weer niet op. En deze is toch wel de voordeligste in de buurt dus best wel belangrijk

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:

Maar d'er zitten hier en daar wel fouten in betreffende de tankstations zelf. Er zijn zelfs tankstations die er niet op staan, of die er niet op gezet worden - het mag niet geweten zijn misschien? Bijvoorbeeld het Q8-tankstation in Opglabbeek. Dat heeft zeker een volledig jaar geduurd eer dat het op de Carbu-site stond, na mijn melding dus. En spijtig genoeg vullen alle aardgastankstations hun CNG-prijzen nog niet in, uitgezonderd Dats24.

Ik vind dat Carbu.com ook zeer moeilijk te contacteren is. Moet dat nu via hun Facebookpagina of hun contactformulier? Ik weet niet meer via welke weg ik antwoord gekregen heb.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
4 minuten geleden, Dr Nick zei:

even bekeken, alles behalve compleet denk ik.

vooral DATS24 staat erop, ik zie nog 1 andere en dat is Esso in Genk, maar Q8 in Houthalen bv staat er weer niet op. En deze is toch wel de voordeligste in de buurt dus best wel belangrijk

Zelfs op hun eigen site staat geen prijs van CNG !

https://www.q8.be/nl/stations/q8-houthalen-helchteren-grote-baan

Dat heeft waarschijnlijk weer te maken met het feit dat al de andere rest allemaal de maximumprijs is, dus je betaalt daar de volle pot voor diesel, euro95 en super98, en dat omwille van de shop. Anders verdient dat personeel bijna niks.

Ik zie dat er trouwens ook geen CNG-prijzen meer staan bij Turnhout en Zedelgem.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

ik weet nu niet hoe de site juist werkt, maar vaak is het toch ook beschikbaar omdat gebruikers de prijzen ingeven...

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
1 uur terug, Dr Nick zei:

ik weet nu niet hoe de site juist werkt, maar vaak is het toch ook beschikbaar omdat gebruikers de prijzen ingeven...

De overgrote meerderheid van de prijzen van de tankstations worden automatisch ingevuld bij een prijswijziging zoals vandaag met de prijsstijging van diesel omdat men de vaste korting per station ingegeven heeft in het systeem.

Anderzijds zijn er tankstations van onder meer Q8, Total, Van Raak, enz. die je niet kan invullen omdat de instellingen voor die tankstations zo zijn dat enkel en alleen de "juiste gebruiker" de prijzen maar kan ingeven.

Er schieten dus nog een aantal tankstations over die je als gewone gebruiker zelf kan invullen maar die zijn beperkt. Maar omdat de prijzen niet altijd ingevuld worden door de "groten", vind ik dat die site aan zijn doel voorbijschiet ( er wordt hier nogal geschoten, hè ;) ). Hoe kan je nu een goede vergelijking maken van de benzineprijzen als niet alle prijzen van alle stations ingevuld zijn? Vooral als je niet zelf van de streek bent.

Geplaatst:

Ik heb vernomen van de uitbaatster  van Q8 Houthalen dat de CNG- pomp niet in hun beheer is maar door Q8 zelf wordt uitgebaat. 

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Geplaatst:
54 minuten geleden, JJR zei:

Ik heb vernomen van de uitbaatster  van Q8 Houthalen dat de CNG- pomp niet in hun beheer is maar door Q8 zelf wordt uitgebaat. 

Al maar goed dan want anders zouden we ook de volle pot moeten betalen voor hun CNG !

Geplaatst:
10 uren geleden, muscles zei:

Maar d'er zitten hier en daar wel fouten in betreffende de tankstations zelf. Er zijn zelfs tankstations die er niet op staan, of die er niet op gezet worden - het mag niet geweten zijn misschien? Bijvoorbeeld het Q8-tankstation in Opglabbeek. Dat heeft zeker een volledig jaar geduurd eer dat het op de Carbu-site stond, na mijn melding dus. En spijtig genoeg vullen alle aardgastankstations hun CNG-prijzen nog niet in, uitgezonderd Dats24.

Ik vind dat Carbu.com ook zeer moeilijk te contacteren is. Moet dat nu via hun Facebookpagina of hun contactformulier? Ik weet niet meer via welke weg ik antwoord gekregen heb.

- Klopt dat er een hoop stations niet op staan, voornamelijk DATS. Logisch ook lijkt me, aangezien ze nog maar 2d bezig zijn en DATS makkelijkst contacteerbaar wegens groot aantal pompen.

- Ik heb hen 27 nov '16 gecontacteerd via website, en 1 dec had ik al antwoord, weliswaar in Google-NL, maar bon ... ze hebben woord gehouden.
PS: mailadres staat hieronder :

carbu.JPG.faff5d2634510c2f3486980fdc3e2901.JPG

• Bedankt 1

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst:
12 minuten geleden, JoBé zei:

- Klopt dat er een hoop stations niet op staan, voornamelijk DATS. Logisch ook lijkt me, aangezien ze nog maar 2d bezig zijn en DATS makkelijkst contacteerbaar wegens groot aantal pompen.

Voornamelijks DATS ? Ik had anders toch wel de indruk dat bijna alle Dats24-tankstations op hun site staan.

Ik kan het natuurlijk ook es controleren met de Dats24-pagina op deze Nederlandse site:

http://www.brandstofprijzen.nl/tanks.php3?sort=i_euro95&merk=DATS24&periode=e

Dat is nog een site die met frames werkt maar met Firefox kan je door rechts te klikken op de pagina het frame apart bekijken zonder eventuele reclame en / of ambetante hoofdingen.

En zo heb je een algemeen overzicht: http://www.brandstofprijzen.nl/tanks.php3?sort=i_euro95

Geplaatst:
8 minuten geleden, muscles zei:

Voornamelijks DATS ? Ik had anders toch wel de indruk dat bijna alle Dats24-tankstations op hun site staan

OK, na herlezing corrigeer ik :
Klopt dat er een hoop stations niet op staan, hun lijst is voornamelijk DATS.  Logisch ook lijkt me, aangezien ze nog maar 2d bezig zijn en DATS makkelijkst contacteerbaar wegens groot aantal pompen.

B|

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...