DeNbEiRe_84 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 11 uren geleden, Brembos zei: Ik gebruik de originele navigatie tegenwoordig niet meer en rijd altijd op Waze. Idem hier. Sinds ik Waze op mijn iPhone staan heb gebruik ik alleen maar dat. Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Dr Nick Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 11 uren geleden, Brembos zei: Ik gebruik de originele navigatie tegenwoordig niet meer en rijd altijd op Waze. Veel nauwkeuriger verkeersinfo , aangenamere stem , altijd actuele kaarten...Niets dan voordelen dus. Waarom nog extra geld uitgeven aan een Discover Media ? Een Composition Media + Apple Carplay/Android auto in combinatie met Waze of Google maps doet het minstens zo goed. Je mist enkel de aanwijzingen op de boordcomputer. klopt, maar in mijn discover media is smart link nog vergrendeld, en de kaarten zijn gratis, dus doe ik het voorlopig nog zo. Als ik android auto ontgrendeld zou hebben zou ik net hetzelfde doen. Ik zet trouwens altijd de gesproken begeleiding uit, dus daar zit voor mij al helemaal geen verschil. 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Lange_666 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 2 uren geleden, Dr Nick zei: Ik zet trouwens altijd de gesproken begeleiding uit De gesproken begeleiding is regelrechte rommel op Discover Media en Amundsen. Straatnamen zijn overstaanbaar (zeker op de Media, op de Amundsen is nog zozo) en ook in andere talen (oa in het Frans) is dat zo. Ik heb nog een oude Garmin GPS liggen en daar is de uitspraak wel goed. Taalkeuze is ook bij deze toestellen belangrijk, zo heb ik het toestel al gebruikt in de VS maar daar ben je met een Nederlandse (of Vlaamse want die optie hebben die toestellen wel... <-- voor eventuele VAG lezers) stem niks, dan zijn de straten en wegen ook niet echt verstaanbaar, je bent dus bijna verplicht om dan een Engelse stem te gebruiken. Ik zou mijn Amundsen eens in Duits moeten zetten en kijken (horen) wat dat geeft, spijtige is dat dan alles, boordcomputer, Amundsen menu's, de hele mikmak in het Duits staat. 1
pluxy Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Ik overweeg om app connect te laten activeren, als ik iemand vind die dat tegen een fatsoenlijk prijs kan Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Dr Nick Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 14 minuten geleden, pluxy zei: Ik overweeg om app connect te laten activeren, als ik iemand vind die dat tegen een fatsoenlijk prijs kan de licentie zelf kost al veel te veel, dan moet je nog beginnen met werkuren te tellen.... zeer jammere zaak dat het zo is gegaan bij Skoda autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Lange_666 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Licentie was 156 euro (vorig jaar), zonder werkuren voor activatie en dit voor Skoda. Voor VW en Audi is de kostrpijs nog wat hoger (voor dezelfde licentie).
Dr Nick Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 dat wil ik dus zeggen. Waarom moet dat zoveel kosten terwijl het in latere versies standaard unlocked is. Ik heb de wagen zelfs besteld met de veronderstelling dat het unlocked zou zijn... autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Populair bericht DeNbEiRe_84 Geplaatst: 26 maart 2019 Populair bericht Geplaatst: 26 maart 2019 Op 4/1/2019 om 16:37, DeNbEiRe_84 zei: Inderdaad. Dit weekend eens downloaden en zien wat het geeft ivm mijn "ontbrekende" aardgasstations ? Ik kom hier even op terug (wat later dan voorzien) ? Na de update voor de Discover Media in mijn Golf Variant staan de dichtstbijzijnde aardgasstations er alvast opnieuw op... 2 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen