Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er nog mensen die hier gaan tanken ? Is het je al op gevallen dat hier niet wordt gestopt tussentijds ?

Als ik elders ga tanken (o.a. Houthalen, Tongeren, Bruno's Genk, Kallo) dan pompt er bvb 5 kg in dan stopt het effe en dan gaat het weer voort om dan nog eens te stoppen bvb op 11 kg en dan door tot de tank vol is.

Maar in Bilzen pompt hij gewoon door tot de tank vol is toch bij mijn auto. En dit aan beide pompen. 

Stond onlangs in Tongeren en toen hij tussentijds stopte was ik al bijna aan het ontkoppelen.

Kan dit invloed hebben op ergens iets ? Daar ik wat startproblemen heb met mijn wagen zie topic (gisteren was het weer heel erg 7 X op een dag waarvan 5x na elkaar).

Geplaatst:
30 minuten geleden, littlebugger25 zei:

Zijn er nog mensen die hier gaan tanken ? Is het je al op gevallen dat hier niet wordt gestopt tussentijds ?

Als ik elders ga tanken (o.a. Houthalen, Tongeren, Bruno's Genk, Kallo) dan pompt er bvb 5 kg in dan stopt het effe en dan gaat het weer voort om dan nog eens te stoppen bvb op 11 kg en dan door tot de tank vol is.

Maar in Bilzen pompt hij gewoon door tot de tank vol is toch bij mijn auto. En dit aan beide pompen. 

Stond onlangs in Tongeren en toen hij tussentijds stopte was ik al bijna aan het ontkoppelen.

Kan dit invloed hebben op ergens iets ? Daar ik wat startproblemen heb met mijn wagen zie topic (gisteren was het weer heel erg 7 X op een dag waarvan 5x na elkaar).

Ik ga al een tijdje niet meer tanken in Bilzen omdat dat station voor mij verder ligt dan dat van Tongeren.

Maar bij Dats24 in Tongeren heb ik het ook al regelmatig gemerkt: daar pompt ie de CNG er in 1 keer in zonder te stoppen. De laatste twee keren dat ik geweest ben, toen stopte de pomp slechts 1 keer.

Ik heb daardoor geen startproblemen dus daar kan het niet aan liggen.

Heb jij wel een goede batterij? Jij kan een ander type / ander merk van batterij hebben dan degene die in mijn wagen steekt.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapers | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

In Bree wisselt dit. Soms pompt ie in 1 keer de 17 kg in de tanks, de andere keer gaat het in 2 - 3 keer. Geen idee waar dit aan kan liggen. Startproblemen omwille van de wijze van vulling lijken mij niet de oorzaak van je probleem

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
4 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Startproblemen omwille van de wijze van vulling lijken mij niet de oorzaak van je probleem

Zou inderdaad wel heel straf zijn. Batterij denk ik ook niet aan.

• 1 jaar later...
Geplaatst:
5 uren geleden, muscles zei:

Een "oude" foto van het Dats 24-tankstation in Bilzen want dat ziet ge wel aan de CNG-prijs.

Dats24-Bilzen-luchtfoto.jpg

vooral aan de dieselprijs dan. Die is nog net iets meer omhoog gegaan precies

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
3 uren geleden, Dr Nick zei:

vooral aan de dieselprijs dan. Die is nog net iets meer omhoog gegaan precies

De dieselprijs zal nooit meer zo laag worden. Die van de twee benzinesoorten, daar zitten we nu wel al aan. Maar de CNG-prijs?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapers | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
3 minuten geleden, muscles zei:

De dieselprijs zal nooit meer zo laag worden. Die van de twee benzinesoorten, daar zitten we nu wel al aan. Maar de CNG-prijs?

zeg nooit 'nooit'...

• Vind ik leuk 1

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...