Peter G Geplaatst: 20 juli 2017 Auteur Geplaatst: 20 juli 2017 Ik heb een onverwachte vraag: ik wil even polsen of er interesse zou zijn in de overname van mijn splinternieuwe A4 g-tron die afgeleverd zal worden de eerste dagen van augustus? Ik ga hem om persoonlijke redenen niet in gebruik kunnen nemen. Heel veel opties, argusbruin, manuele koppeling, sport-versie, duo-leder, trekhaak, pack business plus, ... Het is een BTW-wagen en hij komt dus recht van de dealer. Graag via een privé-bericht reageren voor meer details. 1
Audi A5 Geplaatst: 21 juli 2017 Geplaatst: 21 juli 2017 Op 20-7-2017 om 22:39, Peter G zei: Ik heb een onverwachte vraag: ik wil even polsen of er interesse zou zijn in de overname van mijn splinternieuwe A4 g-tron die afgeleverd zal worden de eerste dagen van augustus? Ik ga hem om persoonlijke redenen niet in gebruik kunnen nemen. Heel veel opties, argusbruin, manuele koppeling, sport-versie, duo-leder, trekhaak, pack business plus, ... Het is een BTW-wagen en hij komt dus recht van de dealer. Graag via een privé-bericht reageren voor meer details. Met een automaat zou ik enorm geïnteresseerd geweest zijn... spijtig dus 1
Matthias Geplaatst: 24 juli 2017 Geplaatst: 24 juli 2017 Op 29/06/2017 om 00:12, victor zei: @Matthias Laatste nieuws kwamen direkt van je dealer ? Heb je nieuws gevraagd of heeft hij je gecontacteerd? Beste Viktor, dit nieuws kwam van de dealer. Is mij vorige week nog bevestigd. Mijn Audi A4 CNG staat op 31/07 in Brussel. 1
victor Geplaatst: 24 juli 2017 Geplaatst: 24 juli 2017 (aangepast) 18 minuten geleden, Matthias zei: Beste Viktor, dit nieuws kwam van de dealer. Is mij vorige week nog bevestigd. Mijn Audi A4 CNG staat op 31/07 in Brussel. Dank je @Matthias : Hebt je 6 versnellingen of s-tronic besteld ? mischien zou je de eerste A4 g-tron owner van de forum :-) Alvast bedankt 24 juli 2017 aangepast door victor
Audi A5 Geplaatst: 25 juli 2017 Geplaatst: 25 juli 2017 eindelijk een bericht van audi met een beetje uitleg. Ok, het is bijzonder summier en enkel te vinden op de Spaanse website van Audi, maar met de trieste non-communicatie is dit toch een aardverschuiving. Zou iemand in Spanje zijn boekje te buiten zijn gegaan? Lol www.audi.es › web › modelos › a4-avant... Nuevo A4 Avant g-tron > Audi España 1 dag geleden - El nuevo Audi A4 Avant g-tron aún no está a la venta. Actualmente toda la gama del modelo está pendiente de aprobación, y por lo tanto, no está sujeto a la Directiva 1999/94/CE. Servicios Cliente · Nuevo A4 allroad ... www.audi.es> Web> Modellen> a4-avant ... Nieuwe A4 Avant g-tron> Audi Spanje 1 dag geleden - De nieuwe Audi A4 Avant g-tron is nog niet te koop. Momenteel is de gehele modellenreeks is in afwachting van goedkeuring, en is daarom niet onder Richtlijn 1999/94 / EG. Klantenservice 2
victor Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 6 uren geleden, Audi A5 zei: eindelijk een bericht van audi met een beetje uitleg. Ok, het is bijzonder summier en enkel te vinden op de Spaanse website van Audi, maar met de trieste non-communicatie is dit toch een aardverschuiving. Zou iemand in Spanje zijn boekje te buiten zijn gegaan? Lol Dag, dit nieuws is niet specifiek voor de g-tron maar voor alle A4 en A5 met een TFSI Benzine 190HP motor waarop de g-tron is gebaseerd. Het is eigenlijk nog een andere schandaal over leugens op co2-emissie, en die waarvoor de productie van de auto is gestart, wordt "op schema" afgeleverd. 1
Koen C Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 10 uren geleden, Audi A5 zei: Zou iemand in Spanje zijn boekje te buiten zijn gegaan? Lol Het bevestigt (nou ja ) wat Autointernationaal al schreef (zie mijn bericht van 18 juli op pagina 2 van dit topic). Het bevestigt ook wat Victor schreef op 20 juli (ook pagina 2 van dit topic). Sterkte... Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
victor Geplaatst: 27 juli 2017 Geplaatst: 27 juli 2017 Een kleine oproep aan mijn dealer deze morgen, en ik leer dat mijn A5 sbk g-tron s-tronic aan Audi Import in België is. Hoewel de problemen met homologatie, s-tronic of andere zaken, ze lijken al die lange termijn orders in de huidige periode te eerbiedigen. 1
CNG fanaat Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Heeft nu iemand al zijn A4 avant-a5g-tron in zijn bezit? Of al een datum om hem af te halen? Gisteren nog eens nieuws gehad van leasemaatschappij en dealer dat ze nu voor het moment nog steeds niet bestelbaar zijn, toch de s-tronic niet. De handgeschakelde zijn reeds bestelbaar. De s-tronic zou nu maar voor september zijn! Heeft hier iemand nog dit nieuws gekregen? Ik vind dit toch stilaan een soap aan het worden... Een verklaring kon de dealer blijkbaar niet geven en als we vroegen waarom de s-tronic nog niet bestelbaar is, evenals levertermijnen. Het huidig contract van de leasewagens van mijn partner loop definitief af eind oktober, daarom een vraag aan de dealer hoe ze die periode gaan overbruggen tot ze eindelijk ooit eens haar A4 g-tron gaan kunnen bestellen en leveren kregen we gewoon geen antwoord op. Ze wordt het stilaan beu na bijna een jaar te wachten. 1
victor Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Hallo, mijn a5 g-tron s-tronic is bij Audi Import Kortenberg, maar ik heb nog geen afspraak voor de pick-up. Eventueel zou hij kunnen blijven zolang hij niet gehomologeerd is. 1
CNG fanaat Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Dank u voor de info! is dit bevestigd door de dealer dat de wagen moet blijven staan in Kortenberg zolang de homologatie niet in orde is? Dus zolang de homologatie niet in orde is blijven de G-trons staan bij de import. Dat is ook leuk, je wagen is er, maar kan er niet mee rijden. Ik denk eens van zelf naar de dealer te stappen.
victor Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Hij is op vrijdag 30 juli aangekomen, maar er is altijd tijd nodig om de auto te registreren bij de DIV, de belastingen te betalen (die voor CNG snel en gemakkelijk zullen zijn), verhuizen naar de dealer, de auto voorbereiden en een afspraak maken. Dit proces duurt meestal 2 weken. Wat de homologatie betreft, heb ik de vraag niet specifiek gesteld, omdat mijn veronderstelling als klant is dat een fabrikant heeft gezorgd dat de auto vrij kan rijden op het moment dat hij start met de productie. Als er problemen zijn met de homologatie zou de wagen bij Audi-Import blijven. Wat zeker is, is dat sommige A4 / A5 s-tronics zijn gebouwd, tenzij ze in mijn bestelling een fout hebben gemaakt. Ik hoop ook dat er geen probleem is met mijn s-tronic ... 1
Matthias Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Op 24/07/2017 om 11:41, victor zei: Dank je @Matthias : Hebt je 6 versnellingen of s-tronic besteld ? mischien zou je de eerste A4 g-tron owner van de forum :-) Alvast bedankt Ik bestelde de 6 versnellingen. Zou gisteren moeten geleverd zijn in Brussel. Volgende week rijklaar? 1
Matthias Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Net nieuwe info gekregen: de auto staat... alsnog niet in Brussel. Hij is wel geproduceerd, maar staat al een week op de parking van de fabriek. Reden: "dat weet ik niet meneer". Moest ik niet zo overtuigd zijn van én Audi (mijn 5de) als van CNG, dan had ik al lang de moed opgegeven. Hij wordt me al 2 jaar beloofd... 4
CNG fanaat Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Ja, het is bijna 2 jaar geleden dat er de aankondiging was van de A4-avant g-tron. Omdat wij ook zo overtuigd zijn van CNG, is mijn partner ook al een jaar aan het wachten en hebben ze zelf de huidige wagen met een jaar verlengd (overleg met bedrijf en leasemaatschappij). Daarmee moet ze haar wagen definitief afgeven eind oktober. En dan?? Ze wordt het stilaan beu en is aan het overwegen van toch een diesel te bestellen, die heb je op 2 maand. Wordt vervolgd...
muscles Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 41 minuten geleden, CNG fanaat zei: Ja, het is bijna 2 jaar geleden dat er de aankondiging was van de A4-avant g-tron. Omdat wij ook zo overtuigd zijn van CNG, is mijn partner ook al een jaar aan het wachten en hebben ze zelf de huidige wagen met een jaar verlengd (overleg met bedrijf en leasemaatschappij). Daarmee moet ze haar wagen definitief afgeven eind oktober. En dan?? Ze wordt het stilaan beu en is aan het overwegen van toch een diesel te bestellen, die heb je op 2 maand. Wordt vervolgd... Eind oktober, da's nog ongeveer een volle drie maanden. Laat ons hopen dat het probleem deze maand opgelost geraakt want die "carousel" heeft al lang genoeg geduurd. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 3 uren geleden, CNG fanaat zei: en is aan het overwegen van toch een diesel te bestellen, die heb je op 2 maand. Tegenwoordig is dat niet zo verwonderlijk.... 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
victor Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Grote verdrietige verrassing vanmorgen, mijn dealer kondigt me aan dat mijn A5 g-tron nog in Duitsland is en niet naar België is verhuisd. Uiteraard zijn er problemen met de beheersoftware. Dus, Ik verwijder alles wat ik heb gezegd.... @Matthias Is de wagen aan de fabriek in Duitsland, of aan Audi Import in Kortenberg ? 1
Groengas Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Ik lees net op het Duitse forum dat de AUDI medewerker aankondigt dat A4 en A5 vanaf 10 augustus in de configurator komt en bestelbaar wordt in Duitsland. Ik vermoed dat rond die tijd er ook meer duidelijkheid komt over de levertijd. bron: http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewtopic.php?t=14845&start=255 1
Peter G Geplaatst: 5 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2017 Heeft er al iemand een concrete bevestiging van een afspraak om z'n A4 of A5 g-tron bij de dealer op te pikken? Ben wel heel benieuwd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen