Pé DAELEMMER Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Veel wagens zijn tegenwoordig uitgerust met ARRDS!!! http://www.spritmonitor.de/en/detail/901242.html 2017 VW Golf Variant 1.4 TGI comfortline
Puren Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Ik heb geen automatische grootlicht assistent willen nemen. Kostte teveel voor de hoeveelheid ik dat zal gebruiken
Lange_666 Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Op de mijne: - Een stuur - Gaspedaal - Rempedaal - Koppelingspedaal + schakelpook. En dit allemaal standaard... More you don't need... 2
Aardgasrijder Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Ik heb die speciallekes ook niet genomen, wegens budgetredenen. Ik vond de opties te duur. Van ACC (adaptieve cruise control) heb ik wel een beetje spijt, maar ik mis het op zich niet. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Puren Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Ik heb, alle kortingen inbegrepen, 31,5% korting gehad op de totaalprijs en daarmee is het nog betaalbaar gebleven, niettegenstaande een auto belachelijk duur is voor de tijd die je er in spendeert...
Vaalman Geplaatst: 1 februari 2018 Geplaatst: 1 februari 2018 Aangezien de mijne een jonge occasie is, had ik helaas niet de luxe om opties te kiezen. In mijn zoektocht naar de juiste auto had ik me wel voorgenomen dat ik zeker ACC wou, en heb hier nog geen seconde spijt van gehad. Zeker op autostrade is dit veel minder vermoeiend rijden, en het werkt veel "smoother" dan ik op voorhand had verwacht. De mijne is dan wel handgeschakeld, dus hij zal maar zo ver afremmen als de versnelling waarin hij zit toelaat, maar ik heb wel al gemerkt dat hij effectief bijremt wanneer nodig en niet enkel gas terugneemt. In combinatie met een DSG/automaat moet dit nog eens zoveel aangenamer zijn. Over de noodremfunctie: Ik heb inderdaad al gemerkt dat zoals hierboven eerder vermeld het symbool van de twee auto's met het uitroepteken verschijnt wanneer de afstand tot de voorligger te klein is. Na een tijdje heb ik ondervonden dat dit "slimmer" in elkaar steekt dan op het eerste zicht lijkt. Wanneer ik zelf al de voet op de rem heb, gaat de auto er vanuit dat ik ga stoppen maar wanneer ik niet op de zelfde afstand van een auto ben maar nog aan het voortrijden of uitbollen ben merk ik dat de auto soms een beetje inhoudt, vooral gas bijgeven lijkt precies veel meer ingehouden dan wanneer er geen voorligger is. Verder bij mij enkel de standaard veiligheidssystemen en park-assist. VW Golf VII 1.4 TGI Meestgebruikte tankstations: Q8 Houthalen & DATS24 Machelen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen