Proudtobe Geplaatst: 21 april Delen Geplaatst: 21 april (aangepast) *verkocht* Zeer goede staat. Ongevalvrij. 7 zitplaatsen Schuifdeuren aan beide kanten 4 sleutels Steeds dealer onderhouden. Onderhoudsboekje aanwezig. Hybride CNG/Benzine Opties : omvat onder meer comfort pack en premiumpack (zie link hieronder) https://link.2dehands.be/m2106814231?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios Verkoop omdat ik geen dergelijke grote volumewagen meer nodig heb (aankoop kleinere wagen). Alle papieren aanwezig. 24 mei aangepast door Proudtobe 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 23 mei Delen Geplaatst: 23 mei Verkocht intussen neem ik aan. 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Proudtobe Geplaatst: 24 mei Auteur Delen Geplaatst: 24 mei Beste, dat klopt. Die is intussen verkocht. Ik zal dit bericht dan ook verwijderen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten