Populair bericht Philippe Geplaatst: 23 juli 2019 Populair bericht Delen Geplaatst: 23 juli 2019 Momenteel is er een storing op het station in Heverlee (Noord & Zuid) We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 Deze middag rond 14u aan beide kanten geprobeerd te tanken zonder succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philippe Geplaatst: 24 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2019 De storing in sedert 18u verholpen. Er kan weer in Noord & Zuid getankt worden. Een sensor had last van de warmte.... Excuses voor het ongemak, Met vriendelijke groet, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 24 juli 2019 Delen Geplaatst: 24 juli 2019 Oké, dank je voor de info. Jammer dat ze niets vermelden op het toestel zelf als ze al sinds gisteren weten dat ze defect zijn. Ik heb wel de 4 pompen geprobeerd, dacht al dat er iets mis was met mijn wagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Z-S-D Geplaatst: 15 oktober 2020 Delen Geplaatst: 15 oktober 2020 Hallo 1 van beide pompen in de richting van Brussel is al maanden defect. Is er zicht op een herstelling? Bedankt voor de info! @Philippe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 Ik heb net als verschillende klanten steeds problemen met mijn bankkaart aan de zuil met de CNG tankstatitions. Dit zowel aan noord als zuid kant. Nu weet ik dat en neem meestal de betaalterminal aan de truckerskant. Een probleem dat al jaren blijft aanslepen. Ikzelf heb al verschillende mensen die sukkelen doorverwezen naar andere betaalterminals. Dus ook als je benzine of diesel wil tanken. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 5 augustus 2021 Delen Geplaatst: 5 augustus 2021 Op 4/8/2021 om 11:43, Joffer67 zei: Ik heb net als verschillende klanten steeds problemen met mijn bankkaart aan de zuil met de CNG tankstations. Dit zowel aan noord als zuid kant. Nu weet ik dat en neem meestal de betaalterminal aan de truckerskant. Een probleem dat al jaren blijft aanslepen. Ikzelf heb al verschillende mensen die sukkelen doorverwezen naar andere betaalterminals. Dus ook als je benzine of diesel wil tanken. Die tankstations zijn eigendom van de EG Group. Je zou je beklag binnen kunnen gaan doen in de shop of contact opnemen met Esso zelf: https://www.esso.be/nl-be/contact 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 25 augustus 2021 Delen Geplaatst: 25 augustus 2021 Op 5/8/2021 om 14:10, muscles zei: Die tankstations zijn eigendom van de EG Group. Je zou je beklag binnen kunnen gaan doen in de shop of contact opnemen met Esso zelf: https://www.esso.be/nl-be/contact Heb op dit mail adres gereageerd: Beste Mijn excuses, maar ik begrijp uw situatie niet goed. Uw probleem neemt plaats bij Esso tankstations of CNG tankstations of bij allebei? CNG is niet van ons dus dan moet u de CNG klantendienst contacteren? In afwachting van uw reactie. Daarna antwoorde ik: Beste, Ik wou geweest on even melden dat de betaalterminal niet werkt op de zuil aan de kant waar de CNG pompen staan. Dus niet voor CNG maar ook niet voor de andere brandstoffen. Mvg, Opnieuw een antwoord van hun: Beste Meneer , Mijn oprechte excuses, ik besef nu dat er CNG pompen ook beschikbaar zijn bij Esso. Bedankt om contact op te nemen met Esso Klantendienst. Wij willen u verzekeren dat alle vragen/klachten ontvangen door Esso uiterst serieus worden genomen en opgevolgd. Wij willen u informeren dat Esso Heverlee Noord en Zuid door onze partner wordt uitgebaat, en dat deze bedrijf dan ook verantwoordelijk is voor de afhandeling van de tankstation apparatuur gerelateerde vragen/klachten. Gelieve ons te bevestigen dat wij uw communicatie aan een derde partij mogen doorsturen. Nadat ik dat bevestigd had volgende mail: Beste, Ik heb contact opgenomen met de uitbater het tankstation. Je mag een antwoord verwachten van onze partners bij Eurogarages. Indien je nog vragen hebt i.v.m. de status van je geval, aarzel niet om hen te contacteren. Nog een prettige dag toegewenst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Op 25/8/2021 om 17:43, Joffer67 zei: Beste, Ik heb contact opgenomen met de uitbater het tankstation. Je mag een antwoord verwachten van onze partners bij Eurogarages. Indien je nog vragen hebt i.v.m. de status van je geval, aarzel niet om hen te contacteren. Nog een prettige dag toegewenst. Ja, EG (in EG Group) is de afkorting van Eurogarages. Maar het duurt dan precies nogal lang vooraleer je een antwoord krijgt. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Op 27/08/21 gaan tanken aan de zuidelijke kant (dus richting Luik) en mijn betaalkaart werkte van de eerste keer op de zuil aan de CNG stations. Misschien heeft het toch iets uitgehaald. Bovendien is tanken daar nog steeds maar €1.006 per kg voor hoog rendements gas. Er stond ook een truck aan de andere kant die gas aan het tanken was met hetzelfde tankpistool als de auto's gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 28 augustus 2021 Delen Geplaatst: 28 augustus 2021 Dat is dan toch wel een groot voordeel van de relatief vrije prijzen van CNG: gewoon rechtstreeks aan de snelweg kunnen tanken voor zo ongeveer de laagste prijsklasse die je momenteel vindt (een paar stations in het land zijn een stuk onder de euro, maar dan heb je L-gas). Ondenkbaar met diesel of benzine. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joffer67 Geplaatst: 10 maart 2024 Delen Geplaatst: 10 maart 2024 Op 09/03/24 in de avond gaan tanken bij Esso Heverlee richting Luik en er was onvoldoende druk. Ik kon maar 13kg tanken terwijl er gemakkelijk 23kg in zou kunnen. Daarna probeerde ik ook even de andere pomp daar maar deze deed dus niets meer. Het metertje eronder gaf ook maar 100 aan. De gasprijs is er momenteel 1.20 euro per kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen