DeNbEiRe_84 Geplaatst: 23 juni 2018 Geplaatst: 23 juni 2018 Na de update is het dichtstbijzijnde CNG-station meer dan 20 km ver. Aalst, Lokeren en Opwijk zitten er ineens niet meer tussen ? 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Lange_666 Geplaatst: 24 juni 2018 Geplaatst: 24 juni 2018 "A jour" zijn die POI lijsten niet altijd, heb ik ook al gemerkt. Volgende update: 6 maand wachten... 1 1
muscles Geplaatst: 24 juni 2018 Geplaatst: 24 juni 2018 6 uren geleden, Lange_666 zei: "A jour" zijn die POI lijsten niet altijd, heb ik ook al gemerkt. Volgende update: 6 maand wachten... Daar kan ik van mee spreken. Overlaatst in Antwerpen-Zuid stuurde de GPS van mijn Skoda mij een straat in waar het verboden richting was !!! Allez, ik ben daar toen natuurlijk niet ingereden. Dan maar opnieuw rondgereden. Op Google Maps staan zelfs de pijlen hoe je rijden moet in de éénrichtingsstraten. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 24 juni 2018 Geplaatst: 24 juni 2018 2 minuten geleden, muscles zei: Daar kan ik van mee spreken. Overlaatst in Antwerpen-Zuid stuurde de GPS van mijn Skoda mij een straat in waar het verboden richting was !!! Allez, ik ben daar toen natuurlijk niet ingereden. Dan maar opnieuw rondgereden. Op Google Maps staan zelfs de pijlen hoe je rijden moet in de éénrichtingsstraten. De laatste weken heb ik baantjes ingereden waar ik niet eens het bestaan van wist ? 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Lange_666 Geplaatst: 24 juni 2018 Geplaatst: 24 juni 2018 (aangepast) Er staat hier bij mij in de buurt zelfs een ganse wijk op waarvan pas onlangs (een gedeelte van) de eerste straten getrokken zijn. Dit stond al op de GPS nog voor er zelfs straten getrokken waren. Maar... 13 jaar geleden was ik aan het wandelen met mijn hond toen ik werd aangesproken door een automobilist die op zoek was naar straat x. Hij kon die niet vinden. Hij had ook een plannetje bij want hij moest daar iets gaan afleveren. Echter, die straten die toen op zijn plannetje stonden zijn dezelfde als die die nu op de GPS staan en toen moesten er zelfs nog verbindingsstraten aangelegd worden en die zijn er pas 3 jaar geleden gekomen zijn. De eigenlijke wijk was er toen dus ook nog niet. En toch had de man 13 jaar terug al een plannetje met die straten op. Onnodig te zeggen dat er ook niet veel af te leveren viel want geen straten, en dus ook geen bewoners... 24 juni 2018 aangepast door Lange_666 1
muscles Geplaatst: 24 juni 2018 Geplaatst: 24 juni 2018 De vorige keer dat in Keszthely, Hongarije, was en nadat ik getankt had, wegreed terug richting België leidde de GPS mij een doodlopende straat in. De straat lag er wel maar ze was nog niet aangesloten met de hoofdweg want er staat daar een vangrail tussen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen