pluxy Geplaatst: 12 juli 2018 Geplaatst: 12 juli 2018 Nu al een paar keer dit station bezocht en wat mij hierbij opviel is dat de BC terug hoge waardes in totaalbereik begint aan te geven. Dacht toch dat dit L-gas is. Ofwel is de druk bij inblazen hoger dan de pompen die we de laatste keren hebben bezocht (DATS GEEL, TOTAL HOBOKEN). Is wel een druk stationneke aan de snelweg en ook den aangrenzende shop is druk bezet. Allee, voor andere brandstoffen want CNG heb ik hier nog niemand zien tanken. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Lange_666 Geplaatst: 12 juli 2018 Geplaatst: 12 juli 2018 (aangepast) 2 uren geleden, pluxy zei: Nu al een paar keer dit station bezocht en wat mij hierbij opviel is dat de BC terug hoge waardes in totaalbereik begint aan te geven. Dacht toch dat dit L-gas is. Ofwel is de druk bij inblazen hoger dan de pompen die we de laatste keren hebben bezocht (DATS GEEL, TOTAL HOBOKEN). Als de druk hoger is gaat er dus ook meer in...? Total Hoboken is er wat dat betreft serieus op achteruit gegaan, weinig druk = weinig kms en dan is het de omweg met extra tijdverlies niet meer waard. Ik denk dat ik eens ga gaan tanken bij den Esso (PitPoint) vlak in de buurt om eens te kijken wat voor druk ze daar afleveren. 12 juli 2018 aangepast door Lange_666
JoBé Geplaatst: 12 juli 2018 Geplaatst: 12 juli 2018 3 uren geleden, Lange_666 zei: Ik denk dat ik eens ga gaan tanken bij den Esso (PitPoint) vlak in de buurt om eens te kijken wat voor druk ze daar afleveren. Wij zijn er al eens geweest, maar ondanks de cent meer per kg bij Total doe ik toch graag die extra 100 meter ? 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
Lange_666 Geplaatst: 13 juli 2018 Geplaatst: 13 juli 2018 Esso zou maar een test zijn kwa vuldruk. Maar zelfs mocht de druk hoger zijn dan blijft er nog het verschil in calorische waarde (H tegenover H+). Op zich zou het dus geen verschil maken. Mocht ik beslissen van Total links te laten liggen zou ik dat ook doen voor den Esso.
Koen C Geplaatst: 24 januari 2023 Geplaatst: 24 januari 2023 Dit station levert geen CNG meer. 2 weken geleden was de tankzuil omwonden met rood-wit lint en zogezegd tijdelijk buiten gebruik. Vandaag hing op de tankzuil een papier met de mededeling : "dit station levert geen CNG meer". 2 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen