Ik denk dat ik toch voor de 1.4 ga gaan, dus een recentere caddy max bestelwagen (ben oldtimer motorfiets fan, vandaar. met trekhaak, en venster in de zijdeur (is mss later ook te monteren ?
en liefst weinig km's. ikzelf ben van Loppem, we hebben een station in Zedelgem, in Brugge en Torhout
mocht u een interessante zien, kan u altijd een seintje geven hoor ; heeft u mss tips voor in de gaten te houden dingen ?
dit is een mooi filmpje :
aha, dus een betrouwbaar persoon, had hem al eens opgebeld voor die rode 2L en hij zei dat hij de 2L verkoos boven de 1.4 L ; heb ook al enkele keren in Nederland gekeken, en eens geïnformeerd, en dit al bijgeleerd :
Het is een originele installatie dus zoals in België zal het homologatiemerkteken R110 vermeld staan op het identificatieplaatje met het WVTA nummer.
Indien niet is een COC of bevestigend attest van de fabrikant/mandataris vereist.
Als het voertuig ouder is dan 4 jaar moet er een attest aanwezig zijn van de visuele keuring uitgevoerd door een erkend installateur in België (of toch tenminste gehomologeerd om in controles uit te voeren voor Belgische voertuigen).
En tot slot het Nederlands inschrijvingsbewijs.