DeNbEiRe_84 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 Voor de mensen uit regio Dendermonde, er zijn plannen voor een particulier CNG-station op Hoogveld, maar er is voorlopig nog geen bouwaanvraag. Initiatief gaat niet uit van de gekende merken, maar van afvalverwerkingsbedrijf Verko, dat reeds een privaat CNG-station heeft voor de dienstvoertuigen. Bron Stad Dendermonde 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Populair bericht Puren Geplaatst: 9 maart 2018 Populair bericht Geplaatst: 9 maart 2018 Ik heb vorige week een mail naar onze burgemeester van Dendermonde gestuurd met een heus pleidooi om het cng-station van verko open te stellen voor het publiek. Het zijn bijna verkiezingen hé ? 1 2 2
Puren Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 1 uur terug, DeNbEiRe_84 zei: Voor de mensen uit regio Dendermonde, er zijn plannen voor een particulier CNG station op Hoogveld, maar er is voorlopig nog geen bouwaanvraag. Initiatief gaat niet uit van de gekende merken, maar van afvalverwerkingsbedrijf Verko, dat reeds een privaat CNG station heeft voor de dienstvoertuigen. Bron Stad Dendermonde Via welke weg heb je dat vernomen? 1
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 (aangepast) 42 minuten geleden, Puren zei: Via welke weg heb je dat vernomen? Via dezelfde weg ? Ik had eerder al mails gestuurd naar Kris Verwaeren en Dirk Abbeloos maar die geven geen krimp ? 9 maart 2018 aangepast door DeNbEiRe_84 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
GuyL Geplaatst: 14 maart 2018 Geplaatst: 14 maart 2018 Op 09/03/2018 om 16:31, DeNbEiRe_84 zei: Voor de mensen uit regio Dendermonde, er zijn plannen voor een particulier CNG-station op Hoogveld, maar er is voorlopig nog geen bouwaanvraag. Initiatief gaat niet uit van de gekende merken, maar van afvalverwerkingsbedrijf Verko, dat reeds een privaat CNG-station heeft voor de dienstvoertuigen. Bron Stad Dendermonde Hallo Dit zou fantastisch zijn. 1
GuyL Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 Hallo Voor de mensen regio Dendermonde. Na wat gegoogle kwam ik erbij uit dat er een CNG-station is te Appels bij Verko welke niet toegankelijk is voor particulieren, dus daar zijn we niets mee. http://www.dds-verko.be/verko/hoofdpunten/verko-laat-huisvuilwagens-rijden-op-aardgas Ik heb even mijn stoute - nu ja stout - schoenen aangetrokken en gemaild naar Verko en hen gevraagd of er plannen zijn om in het Hoogveld een CNG-station te openen. Ik kreeg snel antwoord van iemand die zich afvroeg van waar ik dat nieuws had opgepikt, uit het één en ander leid ik af dat er geen CNG-station gepland is in het Hoogveld, althans niet bij Verko.
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 7 uren geleden, GuyL zei: Hallo Voor de mensen regio Dendermonde. Na wat gegoogle kwam ik erbij uit dat er een CNG-station is te Appels bij Verko welke niet toegankelijk is voor particulieren, dus daar zijn we niets mee. http://www.dds-verko.be/verko/hoofdpunten/verko-laat-huisvuilwagens-rijden-op-aardgas Ik heb even mijn stoute - nu ja stout - schoenen aangetrokken en gemaild naar Verko en hen gevraagd of er plannen zijn om in het Hoogveld een CNG-station te openen. Ik kreeg snel antwoord van iemand die zich afvroeg van waar ik dat nieuws had opgepikt, uit het één en ander leid ik af dat er geen CNG-station gepland is in het Hoogveld, althans niet bij Verko. Wel ja, zoals ik al zei, er zijn “plannen”. Zolang er niets concreet is zullen ze er zelf niks willen over lossen. De reden dat ze specifiek vragen vanwaar je de info hebt wil zeggen dat ze hun nu afvragen langs welke weg hun plannen “gelekt” zijn. 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Puren Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 Op 3/9/2018 om 16:31, DeNbEiRe_84 zei: Voor de mensen uit regio Dendermonde, er zijn plannen voor een particulier CNG-station op Hoogveld, maar er is voorlopig nog geen bouwaanvraag. Initiatief gaat niet uit van de gekende merken, maar van afvalverwerkingsbedrijf Verko, dat reeds een privaat CNG-station heeft voor de dienstvoertuigen. Bron Stad Dendermonde Via welke weg heb je dat vernomen? Er zijn wel degelijk plannen. Ik heb Piey Buysse vorig weekend gezien en hij heeft het nieuws bevestigd dat er plannen zijn, maar hij moest nog eens kijken voor welke periode dat voorzien zou worden... 1
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 4 uren geleden, Puren zei: Via welke weg heb je dat vernomen? Er zijn wel degelijk plannen. Ik heb Piey Buysse vorig weekend gezien en hij heeft het nieuws bevestigd dat er plannen zijn, maar hij moest nog eens kijken voor welke periode dat voorzien zou worden... Liefst voor de verkiezingen ? 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
deverhelst Geplaatst: 25 maart 2018 Geplaatst: 25 maart 2018 5 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei: Liefst voor de verkiezingen ? hij zat bij mij in de klas, ik zal hem eens bellen ! 1
Koen63 Geplaatst: 28 maart 2018 Geplaatst: 28 maart 2018 Voor de mannen af Moes en van Kastel. Vorig jaar ben ik eens naar een uiteenzetting geweest van dats24 over groener op de weg. Daar werd gewag gemaakt (M. Vanoudenhove) van een cng-tankstation in Hamme voor 2019. Waar dat juist moet komen???? Dat zou nog beter zijn dan in Dendermonde. 1
muscles Geplaatst: 28 maart 2018 Auteur Geplaatst: 28 maart 2018 24 minuten geleden, Koen63 zei: Voor de mannen af Moes en van Kastel. Vorig jaar ben ik eens naar een uiteenzetting geweest van dats24 over groener op de weg. Daar werd gewag gemaakt (M. Vanoudenhove) van een cng-tankstation in Hamme voor 2019. Waar dat juist moet komen???? Dat zou nog beter zijn dan in Dendermonde. Er is toch een Colruyt-winkel in Hamme: Damstraat 91. Hoogstwaarschijnlijk daar, maar Dats 24 kennende, kan dat even goed op een andere plaats in Hamme zijn. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen63 Geplaatst: 28 maart 2018 Geplaatst: 28 maart 2018 11 uren geleden, muscles zei: Er is toch een Colruyt-winkel in Hamme: Damstraat 91. Hoogstwaarschijnlijk daar, maar Dats 24 kennende, kan dat even goed op een andere plaats in Hamme zijn. Dat zou mij verwonderen. De Colruyt in Hamme ligt niet bepaalt langs een drukke weg. Ik vermoed meer ergens op de N41.
muscles Geplaatst: 28 maart 2018 Auteur Geplaatst: 28 maart 2018 5 minuten geleden, Koen63 zei: Dat zou mij verwonderen. De Colruyt in Hamme ligt niet bepaalt langs een drukke weg. Ik vermoed meer ergens op de N41. Het is mogelijk om dat te vinden door naar de site van de gemeente Hamme te gaan, "Ondernemer" te kiezen, "Omgevingsvergunning" onder Bedrijven aan te klikken. Maar dan zie ik onder "Procedure" de link naar Omgevingsloket Vlaanderen staan. Je moet je daar dan aanmelden. Het is echter gemakkelijker om naar https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/ te surfen en dan in te zoomen op Hamme. Dan niet alleen naar gemeente Hamme kijken maar ook naar provincie Oost-Vlaanderen. Op de huidige 4 pagina's heb ik niks gevonden, maar de vergunning is misschien nog niet aangevraagd. 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 29 maart 2018 Geplaatst: 29 maart 2018 11 uren geleden, Koen63 zei: Dat zou nog beter zijn dan in Dendermonde. Héla héla Maar Hamme is in afwachting van een station in Dendermonde wel beter dan Aalst, Lokeren of Opwijk. 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 (aangepast) Om verder te breien aan het CNG verhaal in Dendermonde gaf de burgemeester mij vorige week mee dat "een bedrijf" uit het Dendermondse (ik noem geen namen meer of @GuyL gaat er naar mailen ?) haar oog heeft laten vallen op twee locaties in het industrieterrein Hoogveld. Bedoeling zou zijn om de gronden aan te kopen met als bestemming een CNG-station en na een vergelijkende aanbesteding in zee te gaan met de beste aanbieder die een CNG-station wil installeren. @Pitpoint_BE? 9 april 2018 aangepast door DeNbEiRe_84 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Bon, ik blijf nog steeds tegen hoge snelheid lobbyen bij gemeenteraadsleden en kreeg vandaag dit antwoord (mijn edits in het rood): Beste **BIEP** Dank voor je mail en zeer terechte suggestie. Bij de plaatsing van de installatie bij verko is hier door de stad bijzonder op aangedrongen (op mijn vraag waarom Verko zijn station niet particulier opent). Blijkbaar waren er bij een inplanting vooraan aan het terrein echter stedenbouwkundig enkele moeilijkheden / bezwaren - waardoor dit op KT niet mogelijk is en toch beslist is om de installatie achteraan op het terrein te voorzien. Terzelfdertijd was een transportbedrijf op het Hoogveld bezig met een dossier (zelfs stedenbouwkundige vergunning verkregen) dat ook publiek zou uitgebaat worden - maar blijkbaar is daar de piste helemaal begraven. (Neeeee!!! ? ) Enkele maanden terug kreeg ik bezoek van vertegenwoordigers van Dats 24 die volop zoeken naar een locatie in D'monde om een CNG-station uit te bouwen - blijkbaar zou dit niet kunnen op hun huidige locatie (technische redenen). Een CNG-station is sowieso vanuit commercieel oogpunt wel interessant (cf de uitbaters) - waardoor ik verwacht dat er - hopelijk binnenkort - wel een aanbod in D'monde zal komen. *zucht* ? Als goede Vlaming blijf ik uiteraard strijdvaardig en doe ik volop verder ? 1 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
GuyL Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Hallo @DeNbEiRe_84 Dank u voor deze info, helaas geen goed nieuws. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen