Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vrees dat je een heel eind moet zoeken om duurdere CNG te vinden dan die van de Dieven Aan Tank Station... >:(

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst:
23 minuten geleden, JoBé zei:

Ik vrees dat je een heel eind moet zoeken om duurdere CNG te vinden dan die van de Dieven Aan Tank Station... >:(

De CNG van de PitPoint-pompen (TotalEnergies, Maes) zijn toch altijd duurder geweest dan Dieven Aan Tank Station.

Het is eigenlijk de bedoeling om hier de goedkopere stations op te sommen voor de nieuwe leden, misschien in volgorde van goedkoop, goedkoper, goedkoopst.

De twee BRUNO-stations in Genk-Noord en Tessenderlo zijn in elk geval al goedkoper.

De huidige prijs van de Enora-stations (1. Esso, Rooigemlaan in Gent, 2. Enora in Brugge, 3. Elva in Aalst, 4. G&V in Zellik, en de rest in Wallonië) zou 1,849 bedragen. Dat was de prijs op 30 januari jongstleden in Zellik volgens GibGas.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Niet te vergeten Maes Londerzeel dat volgens mij al jaren het goedkoopste CNG-tankstation van het land is, samen met Romac in Veurne.

Biogaz du Haut Geer zit ook wel altijd goed van prijs.

Bruno Tessenderlo-Ham zat tot nu toe ook altijd goed van prijs en is het station waar ik het vaakst tank maar ik ben benieuwd wat de overname van Drive Systems door ViGo Bioenergy met de prijs en het gas gaat doen. Volgens Gibgas is de prijs naast de E313 in Ranst ondertussen al gestegen naar 1.60 euro per kilogram.

Vroeger liepen de prijzen van de installaties van Drive Systems zowat gelijk maar ondertussen is Ranst een 15 tot 20 cent per kilogram duurder dan Tessenderlo en Kallo. Wel zouden de installaties op termijn worden voorzien van biogas, als ik het goed begrepen heb.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)
21 uren geleden, muscles zei:

De CNG van de PitPoint-pompen (Total Energies, Maes) zijn toch altijd duurder geweest dan Dieven Aan Tank Station.

Ik heb er in mijn (ruime) regio -Antwerpen Noord- ooit maar ééntje geweten die zeer duur was: de Esso @ Kielsbroek 1 te Hoboken.
Snap niet dat dààr ooit CNG is verkocht met een (bij momenten véél) goedkopere pomp (Total @ E. Vloorstraat 2) letterlijk aan de overkant van de straat. o.O
Mijn vrouwtje tankt enkel nog (van 't werk uit) bij de Total Hoboken (1,40) of (van woonst uit) in de Haven bij Rolande/G&V Truck (1,59) @ Noorderlaan 528, A'pen)

aangepast door JoBé

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...