Lage Emissie Zone Geplaatst: 11 september 2023 Delen Geplaatst: 11 september 2023 Kan er iemand meer informatie geven over dit artikel van het laatste nieuws: https://www.hln.be/mobiliteit/exclusief-minister-peeters-onderneemt-actie-tegen-keuringscentra-we-schaffen-het-monopolie-gewoon-af~ac20159e/ Ik ben geen klant bij Proximus want daar kunnen de mensen GRATIS alle plus artikels van het laatste nieuws lezen ( of ze betalen via hun abonnement ). Zie link onderaan. https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 11 september 2023 Delen Geplaatst: 11 september 2023 Ik weet niet welke info je precies zoekt; het gaat vooral om een herhaling van wat al bekend was (boetes voor laattijdige keuring schrappen, bepaalde gebreken geven niet meer automatisch aanleiding tot een afkeuring...) en daarnaast de aankondiging dat ze het speelveld wil herverdelen door de huidige groepen (KM, AIBV enzovoort) niet langer het monopolie te geven binnen "hun" grondgebied. "Eender welk bedrijf dat zich aan de voorschriften houdt en op dezelfde manier een objectieve en kwalitatieve keuring garandeert, zou een alternatief keuringsstation mogen openen" en "Uiteindelijk zou het voorstel van de minister ertoe moeten leiden dat de Vlaming kan kiezen waar hij naar de keuring gaat. Een systeem dat wat nauwer aanleunt bij het Nederlandse model dus. Daar kan je bij talloze garages terecht." Verder moeten alle details nog uitgewerkt worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 11 september 2023 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2023 22 minuten geleden, Bremel zei: Ik weet niet welke info je precies zoekt; het gaat vooral om een herhaling van wat al bekend was (boetes voor laattijdige keuring schrappen, bepaalde gebreken geven niet meer automatisch aanleiding tot een afkeuring...) en daarnaast de aankondiging dat ze het speelveld wil herverdelen door de huidige groepen (KM, AIBV enzovoort) niet langer het monopolie te geven binnen "hun" grondgebied. "Eender welk bedrijf dat zich aan de voorschriften houdt en op dezelfde manier een objectieve en kwalitatieve keuring garandeert, zou een alternatief keuringsstation mogen openen" en "Uiteindelijk zou het voorstel van de minister ertoe moeten leiden dat de Vlaming kan kiezen waar hij naar de keuring gaat. Een systeem dat wat nauwer aanleunt bij het Nederlandse model dus. Daar kan je bij talloze garages terecht." Verder moeten alle details nog uitgewerkt worden. Bedankt voor de info. Nog meer info hieromtrent: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230911_94674938 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen