Lage Emissie Zone Geplaatst: 20 april 2023 Delen Geplaatst: 20 april 2023 (aangepast) Hallo iedereen. Bij het reinigen van mijn caddy heb ik veel vuil verwijderd bovenaan de geopende achterklep en ik ben gaan uitzoeken hoe dit vuil daar geraakt. Bij het sluiten van de koffer zie ik rondom een opening waar vuil tussen kan geraken. Is dat normaal bij een Caddy? Wie een Caddy heeft mag ook eens kijken of daar openingen zijn, vooral aan de ronde hoeken bovenaan valt dit op. Ik dacht dat normaal de afdichtingsrubbers die opening zouden sluiten maar dit is dus niet het geval ( bij mij en misschien is dit normaal ???). De wagen staat onder een boom en pluisjes van die boom komen ook in de kofferruimte terecht door die opening bovenaan en rondom. 20 april 2023 aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 20 april 2023 Delen Geplaatst: 20 april 2023 Zelf heb ik openslaande achterdeuren, dit probleem heb ik niet. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2023 Op 20/4/2023 om 16:15, JEGO zei: Zelf heb ik openslaande achterdeuren, dit probleem heb ik niet. Ik heb onlangs een geparkeerde Caddy bekeken en deze heeft dit ook. Ook een VW waar 9 personen in kunnen heeft dit blijkbaar, je kan beiden vergelijken dat ze rondom een luchtspleet hebben. Koffer dicht = nog steeds open rondom. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 25 april 2023 Delen Geplaatst: 25 april 2023 1 minuut geleden, Lage Emissie Zone zei: Ik heb onlangs een geparkeerde Caddy bekeken en deze heeft dit ook. Ook een VW waar 9 personen in kunnen heeft dit blijkbaar, je kan beiden vergelijken dat ze rondom een luchtspleet hebben. Koffer dicht = nog steeds open rondom. Ik zal eens een foto van binnen uit maken. Ben hem zelf aan het verbouwen naar modulaire kampeerbus. Dus dat probleem zou ik zeker niet willen hebben. Misschien op te lossen met een nieuwe rubber? 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 29 mei 2023 Delen Geplaatst: 29 mei 2023 Beetje uit het oog verloren. Maar geen luchtspleet te zien bij mij. Maar alsnog een paar fotos van binnenuit: 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen