y-noT Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni Iemand een idee wat de prijzen voor CNG zijn in Luxemburg/Duitsland/Oostenrijk momenteel? t is maar om te weten of we de moeite moeten doen om rond te rijden naar CNG stations naast de snelweg (en onze route er naar te plannen)! Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni Even op gibgas.de kijken , elk geval een pak goedkoper dan in Belgie. Dit werd hier reeds uitgebreid besproken overigens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 27 juni Delen Geplaatst: 27 juni Tussen 0,9 en 1,6€ voor de moment.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorn ecofuel Geplaatst: 6 augustus Delen Geplaatst: 6 augustus Zijn eind Mei begin Juni naar Kaprun gereden..tss 97ct en 1.40€ betaald voor H gas en als k gibgas mag geloven zijn de prijzen daar niet explosief aangepast naar boven 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 6 augustus Delen Geplaatst: 6 augustus Die ervaring had ik ook, in maishoven zelfs goedkoper dan de mega thrainer.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen