littlebugger25 Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Hiermee verkoop ik mijn race chip tuning box. Zit nog in orginele doos + orginele boekjes. Mag weg omwille van einde lease van wagen. Over het nut van de chip zie discussie ik post daar ook. Er is ook een tang bij om de clips van de luchtfilter los te doen. Ik had er graag nog 125€ voor of een goed bod. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Einde lease.... welke wagen volgt er nu? Terug CNG of iets anders? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littlebugger25 Geplaatst: 11 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2020 Tja ik twijfel op dit moment. We hebben nu een Citroën c4 grand space tourer als gezinswagen. En ik wil kleiner gaan en ben onder de indruk van de 208 e gt. Of wel de nieuwe citroen c4 elektrisch. En ja ik weet de range maar nu reed ik ook maar 350 km met een gastank. En het voordeel aan elektrisch is dat ik hem thuis ook kan an het stopcontact hangen. Onze werkgever is zwaar aan het investeren in oplaadpalen op het werk dus daar kan hij ook opladen. Als er nu een vol elektrische skoda was dan was de keuze als hij in mijn lease budget valt direct gemaakt. Net zoals ik eigenlijk altijd graag op cng heb gereden. Ik heb geen grote wagen nodig op dit moment maar wil geen handgeschakelde wagen meer. Wat een luxe zeg die automaat. En dan is cng al een mindere optie in kleinere modellen binnen de vag groep zijn er geen dsg op cng dacht ik toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littlebugger25 Geplaatst: 13 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2020 Na wat rond gekeken te hebben op het internet naar de prijzen. Vraag ik nog 75 euro. Of een goed bod. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littlebugger25 Geplaatst: 24 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2020 Alé nog ne keer zakken 50 euro en het mag weg 😁! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lange_666 Geplaatst: 24 september 2020 Delen Geplaatst: 24 september 2020 Volhouden... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littlebugger25 Geplaatst: 8 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Mag slotje op is verkocht via hier 👍🏻! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Tof, dan ga ik die van mij ook maar eens te koop zetten, want ik heb nog een nieuwe set liggen Ligt al een jaar in de kast, omdat ik mijn 1.4 TSI verkocht heb. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten