Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Begin dit jaar door een carrière move plots verantwoordelijk geworden voor de opvolging van de bouw (meer de laatste loodjes en keuring) en werking van een CNG station op mijn werk (er naast eigenlijk).

Had vroeger al interesse in CNG als brandstof, maar dat was niet aan de orde met een diesel die genoeg bolde. Sinds mijn vrouw een benzine heeft van het werk en enkel ik er mee rij doet ie geen snelweg meer en krijg ik problemen met regenereren. Ook is het een Euronorm 5. Dus zijn we aan het uitkijken voor een vervanger tegen het einde van het jaar (eerst nog wat verbouwen). Elektrisch vind ik (voorlopig) geen optie met familie die 250 km ver woont en wij die graag autovakanties doen.

aangepast door Dikke Leute
Geplaatst:
Zojuist, muscles zei:

@Dikke Leute Welkom op het forum!

Ik veronderstel dan toch dat je een splinternieuwe CNG-wagen zult aanschaffen?

Dank u.

Dat of een jonge tweedehands.

Ik heb een familielid in een grote VAG garage keten die wat inside info kan verschaffen over tweedehandsvoertuigen die ze aanbieden of wat ik beter niet koop. Mijn voorkeur gaat uit naar een Audi A5, maar je weet nooit dat er iets anders is dat mij bevalt. Al een paar keer weest kijken naar auto's om dan toch iets anders te kopen (Toyota Corolla => Celica, Avensis => Celica, Audi TT => A5 Coupé). Mijn voorkeur gaat wel uit naar iets sportief dat ook wat ruimte heeft.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...