Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop dat die groene trend zich verderzet..

Veel mensen die ik vertel over mijn CNG-wagen kennen het niet eens.. LPG kennen ze wel...
Ondertussen is al 1 vriendin overtuigd dat haar volgende wagen een CNG gaat zijn. Andere mensen wisten het niet zo goed en heb ik aangeraden wat meer info te zoeken. Want er zijn ondertussen al vele mogelijkheden.
Ik ben aan een tankstation nog nooit een andere CNG'er tegengekomen, jammer, maar ik ben zeker dat dat nog gaat gebeuren!

Geplaatst:
6 minuten geleden, ferrarigirl666 zei:

Ik ben aan een tankstation nog nooit een andere CNG'er tegengekomen

ga op zaterdagmorgen tanken in wevelgem en de kans is groot dat beide cng pompen bezet zijn (en neen, niet door diesel of benzinetankers)

Geplaatst:

Ik kom meestal mensen van Colruyt tegen (vertegenwoordigers of productplacers) bij Dats Bree.
In Hasselt eens een Vw Caddy.
Op andere locaties ben ik meestal ook alleen.

@ferrarigirl666 welke CNG-wagen heeft je vriendin besteld?

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
3 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Ik kom meestal mensen van Colruyt tegen (vertegenwoordigers of productplacers) bij Dats Bree.
In Hasselt eens een Vw Caddy.
Op andere locaties ben ik meestal ook alleen.

@ferrarigirl666 welke CNG-wagen heeft je vriendin besteld?

Dat in Hasselt kunnen wij wel eens zijn ;) T is een donkerrode caddy met getinte ruiten...

Die vriendin is nog aan het twijfelen. Ze krijgt altijd een wagen van haar werk uit en staat er nu op dat er een CNG moet tussenzitten, dus ze is nog volop in overleg.

Geplaatst:

Neen het was een zwarte :ph34r:

Als firmawagen heb ik de Audi A3 op gas al zien passeren, de Octavia en de Fiat 500L ook

Is afhankelijk van de carpolicy van het bedrijf en de leasemaatschappij

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
Op 29-9-2016 om 15:55, ferrarigirl666 zei:

Ik ben aan een tankstation nog nooit een andere CNG'er tegengekomen, jammer, maar ik ben zeker dat dat nog gaat gebeuren!

Hier rond Antwerpen is het soms al wachten achter een andere cng auto/camionette om te kunnen tanken ;) , en soms kan je een gezellig praatje slaan tijdens het tanken, maar sommige stations hebben de cng samen gezet met bv benzine en diesel. Dan is het een onnozel zicht om daar achter te staan wachten en de rest van de pompen is leeg. je 'ziet' dan aan hun blikken wat die mensen over je denken moeten ... pff ....  .

Geplaatst:
26 minuten geleden, Ivivke zei:

Hier rond Antwerpen is het soms al wachten achter een andere cng auto/camionette om te kunnen tanken ;) , en soms kan je een gezellig praatje slaan tijdens het tanken, maar sommige stations hebben de cng samen gezet met bv benzine en diesel. Dan is het een onnozel zicht om daar achter te staan wachten en de rest van de pompen is leeg. je 'ziet' dan aan hun blikken wat die mensen over je denken moeten ... pff ....  .

en ook al staat er in koeien van letters CNG op je koffer en doe je teken dat je die pomp willen hebben. toch blijven ze gebaren dat je gerust een andere vrije pomp kan nemen

... niet dus-_-

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 30-9-2016 om 16:57, David zei:

en ook al staat er in koeien van letters CNG op je koffer en doe je teken dat je die pomp willen hebben. toch blijven ze gebaren dat je gerust een andere vrije pomp kan nemen

... niet dus-_-

Zo kwamen mijn vrouw en ik overlaatst een man tegen die dacht het beter te weten. Voor de CNG moet je redelijk ver vooruit rijden bij onze vaste pomp, en die man maar teken doen dat we veel te ver naar voor stonden... Toen mijn vrouw aan 't tanken was zei ze "kijk, net voor de pomp geparkeerd", en die man zei dat hij dacht dat de blauwe pomp lucht was voor de banden :D:D 

• Vind ik leuk 2
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

....,en die man zei dat hij dacht dat de blauwe pomp lucht was voor de banden

:D:D

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...