wannes Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Hier kan je blijkbaar ook CNG tanken. Staat niet op gibgas of@Pitpoint_BE 0,86€ dus L-gas Nu nog zien hoe ik aan een q8 tankkaart geraak want de maeskaart en romackaart wilde hij niet.
wannes Geplaatst: 26 januari 2020 Auteur Geplaatst: 26 januari 2020 Vuldruk: tank was nog niet leeg en er zit nu 36,5kg extra in 1
pluxy Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 1 uur terug, wannes zei: Hier kan je blijkbaar ook CNG tanken. Staat niet op gibgas of@Pitpoint_BE 0,86€ dus L-gas Nu nog zien hoe ik aan een q8 tankkaart geraak want de maeskaart en romackaart wilde hij niet. gewoon binnengaan en vragen. of anders de app downloaden. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
wannes Geplaatst: 26 januari 2020 Auteur Geplaatst: 26 januari 2020 Twinkeltje was al toe, volgende keer
muscles Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 3 uren geleden, wannes zei: Nu nog zien hoe ik aan een q8 tankkaart geraak want de maeskaart en romackaart wilde hij niet. Het is normaal gezien de Q8 Smiles-kaart of Q8 Smiles app die je kan gebruiken: https://www.q8.be/nl/Q8_smiles Als je die gaat gebruiken dan kan je die toch best op voorhand registeren. Nadien kan je nog in de Q8-shop zelf de Q8 Smiles-kaart afhalen en linken aan je Q8 Smiles-account. Ik weet echter niet of je die Q8 Smiles nu al kan verbinden met je bankrekening. Tenzij je misschien een zelfstandige bent, dan moet je op deze webpagina zijn: https://www.q8liberty.be/ Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
wannes Geplaatst: 27 januari 2020 Auteur Geplaatst: 27 januari 2020 Zelfstandige idd.En dan moet je bij die aanvraag geschat aantal liter meegeven. En je daar nog eens akkoord mee verklaren. Daar heb ik geen zin in Soit, ik bel eens rond ofzo
wannes Geplaatst: 27 januari 2020 Auteur Geplaatst: 27 januari 2020 Jahaaa je moet dus minstens 500 liter ingeven, anders krijg je dat formulier niet ingevuld. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen