Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga er de laatste tijd ook tanken (voorheen Dats L-gas) en het verschil bedraagt +/- 29%, voorheen +/- 350km op L-gas, nu +/- 450 km op H+gas = 29% extra.

Moet wel zeggen dat er ongeveer 2kg extra ingaat als ik in Hoboken tank tov Dats Lier. Het is in feite dus minder dan 29% extra km.

Nog bijkomend is dat ik tegelijkertijd sinds mijn overschakeling naar H+ gas weer terug aan carpooling doe (reden waarom ik even een ommetje maak langs Hoboken).

Dit houdt in dat als ik zelf rijdt, er 180kg extra gewicht in de auto zit en als ik niet zelf rij maar 2 tripjes doe per dag van 10km en daarin zijn 15 verkeerslichten verwerkt per trip en zonder autostrade.

Dit drijft het verbruik dan weer op. Voor een echt vergelijk zou ik alleen moeten rijden en ook enkel maar tanken in Hoboken.

Geplaatst:
19 uren geleden, stefanmiler zei:

Moest daarstraks in Kontich zijn (vandalisme laten herstellen >:(), en eens langs Hoboken gepasseerd.  Ik ben benieuwd naar het verbruik nu ^_^

het is 2 weken dat ik ben gaan tanken bij dats in kontich, wat bedoel jij met "vandalisme"?

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Geplaatst:

het is 2 weken dat ik ben gaan tanken bij dats in kontich, wat bedoel jij met "vandalisme"?

Rechter achteruitkijkspiegel hing er nog met een kabel aan, aan de kant van het voetpad.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...