Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Iedere compressor heeft een specifieke vuldruk - Die van Total Kallo heeft 300 bar ? ( heb ik de laatste tijd niet meer gemerkt ..  ik denk dat die compressor nog aan 260 bar werkt, tijd voor een revisie ...)

kf4i80.jpg

Pitpoint Beveren(waas) 260 bar ( die druk werd in juni 2019 nog behaald ):

CNG_Beveren_Waas.jpg

aangepast door Lage Emissie Zone

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:

Ja, niet alle pompen hebben een meterke. De sticker is geen garantie dat die ook gehaald word.

Maar verder goed initiatief. Hint naar uitbaters.

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:
3 uren geleden, pluxy zei:

Ja, niet alle pompen hebben een meterke. De sticker is geen garantie dat die ook gehaald word.

Maar verder goed initiatief. Hint naar uitbaters.

Toch wel. Ik heb daar zelfs een foto van, van het meterke van de DATS24-CNG-pomp in Brustem, maar om één of andere reden wil Dats dat niet weergeven. De man van de onderaannemingsfirma zei tegen mij dat de druk zelfs kan weergegeven worden op het display, als Dats dat wil.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...