Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Speciaal kleurtje :D

Sticker is inderdaad gisterenavond verstuurd !
Morgen in de brievenbus (als de post wil meewerken)

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Hallo,

Mooie wagen! Wij zijn oor indium grey gegaan met onze caddy. Mag ik vragen hoe lang je op uw wagen hebt moeten wachten? Onze is besteld 31/01/2016 en datum dat we kregen was 31/5/2016 maar zou misschien langer duren vanwege succes. Heb nog niets gehoord van de dealer die gingen het eens navragen.

Groeten

Geplaatst:
Op 4-5-2016 om 15:13, jelledp zei:

Hallo,

Mooie wagen! Wij zijn oor indium grey gegaan met onze caddy. Mag ik vragen hoe lang je op uw wagen hebt moeten wachten? Onze is besteld 31/01/2016 en datum dat we kregen was 31/5/2016 maar zou misschien langer duren vanwege succes. Heb nog niets gehoord van de dealer die gingen het eens navragen.

Groeten

Ik geloof dat we de bestelling geplaatst hebben op 24/1. Maar ik heb hier al vastgesteld dat de levertermijnen daarna snel zijn toegenomen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hierbij vraag ik me af of er ooit iemand gecontroleerd is op deze technische controle van  trekhaken op voertuigen van -4 jaar , Thuis hadden we een bedrijf waar alle voertuigen uitgerust werden met een trekhaak , op al die jaren , ik ben nu 64 jr , heb ik nooit geweten dat er een politie controle was op die trekhaken  .Wat ik nog de beste ,lees duurste, grap vind is dat een voertuig AF-fabriek naar de keuring moet , is er dan niet iets zoals een type-keuring van voertuigen vooralleer die op de markt komen/mogen ???

Bob, Opel Zafira 1600 , 150 pk , CNG. 5 plaatsen.40 000 km. Verbruik rond de kerk: 5.3 kg.

Geplaatst:

Toch vreemd dat een garage dit niet meelevert, je gaat er toch van uit dat je rechtstreeks met je wagen naar de keuring kan rijden.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Ik heb al een sticker gekocht hier via het forum en heb ook gevraagd aan de garage dat ze de sticker er liefst nog niet op kleven. Zo kan ik zelf kiezen waar ik hem hang en welke sticker ik erop kleef. Wij hebben eind januari besteld en zijn ook al erg lang aan het wachten op onze wagen. Deze zou nu eind juni ergens klaar moeten zijn. Heb je het gevolgd via myvolkswagen? Daar kan je zien wanneer je wagen in productie gaat. Maar de onze is dus nog niet in productie maar de garage heeft me wel verteld dat hij staat ingepland voor productie. Dat is toch al iets. Hebben ook een trekhaak laten opzetten.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...