Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 24/2/2019 om 08:23, pluxy zei:

Op jonge leeftijd een kaboeml gezien,gehoord en gevoeld dus, NOT AGAIN

?! ?

Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI :    1014074_5.png                     Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): 1014067_5.png

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Tank vanaf nu met je smartphone bij Q8

Dinsdag 3 maart 2020 - Bron: Q8

Tanken via een app op je smartphone, zonder bankkaarten of codes die je moet onthouden: het kan vanaf nu dankzij de Q8 smiles app en een samenwerking met Bancontact Payconic Company in de Belgische Q8-stations. “We willen hiermee tanken zo snel en comfortabel mogelijk maken voor onze klanten”, aldus Koen Vankelst, Operations Director Q8 Northwest Europe.

Mobieltanken.jpg.d32440364741241753f7166265c8e0c5.jpg

Met de smartphone tanken bij de Q8-stations gaat heel eenvoudig door het installeren van de Q8 smiles app die voor zowel Android als iPhone te downloaden is. “Na een simpele registratie, kies je voor de ‘start je tankbeurt’-optie in het menu, je geeft het nummer van de pomp in, kiest je brandstof en begint te tanken,” legt Vankelst uit. “De app schakelt over op de Payconic by Bancontact-toepassing (indien aanwezig en geconfigureerd) waar je vervolgens de betaling uitvoert. Per tankbeurt verzamel je via de Q8 smiles app ook automatisch ‘Smiles’, getrouwheidspunten waarmee je kan sparen voor kortingen. Per 500 Smiles krijg je een kortingsbon van 5 euro, te gebruiken bij Q8 of partners. Deze bon kan de klant vanaf nu ook inwisselen op Q8 easy stations.”

Klanten met een Q8 Liberty card van de werkgever, kunnen overigens ook makkelijk tanken met de Q8 smiles app. Je hoeft enkel je Q8 Liberty card te registreren in de app. Handig hierbij is dat je je kilometerstand nog in je auto kan ingeven op je smartphone en dus rechtstreeks van het dasboard kan aflezen, zodat je dit niet meer moet onthouden tot aan de betaalterminal en hierbij geen fouten meer maakt. Bovendien kun je de specifieke gegevens van je tankbeurt in diverse formaten downloaden (bv om bij een onkostennota te voegen).

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Juist de spullen geüpdatet en verbonden, en het werkt. Wel een beetje omslachtiger dan bij DATS, maar spaar er wel punten mee.

Heb bij Q8 op korte tijd 600 punten verzameld , daar ik bij Total er al meer dan een jaar over doe (en ik in verhouding veel meer tank).

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:

Normaal gezien zat ik ook al aan 600 punten met Esso Extras maar omdat ik een keer hulp moest inroepen aan de kassa om LPG te tanken heb ik vergeten mijn Esso Extras-kaart te laten zien bij betaling. Maar ik zit nu toch ook al aan 588 punten.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...