Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In mijn vrouw haren Beetle staat een Discover Media infotainment.

Gisteren heb ik daar met de Beetle rondgereden en ik moest op een bepaald adres zijn waarvan ik de locatie niet echt kende.

Adres ingegeven in de navigatie en Bitching Betty haar werk laten doen. Het was de eerste keer dat ik de navigatie in de Beetle gebruikte.

Richtingaanwijziingen waren duidelijk verstaanbaar maar geen enkele straatnaam was echt verstaanbaar. Al goed dat die ook nog te lezen is op de boordcomputer anders kon ik er totaal niks van maken. 

Nu weet ik dat de spraak bij navigatie wordt opgebouwd uit een aantal aaneengeregen klanken maar dit resultaat is gewoon erbarmelijk.

Bij mijn Skoda is dat een pak beter. Een heel pak beter (alhoewel een Vlaamse tongval best leuk zou zijn).

Nog iemand die hier problemen mee heeft?

Geplaatst:
37 minuten geleden, Lange_666 zei:

In mijn vrouw haren Beetle staat een Discover Media infotainment.

Gisteren heb ik daar met de Beetle rondgereden en ik moest op een bepaald adres zijn waarvan ik de locatie niet echt kende.

Adres ingegeven in de navigatie en Bitching Betty haar werk laten doen. Het was de eerste keer dat ik de navigatie in de Beetle gebruikte.

Richtingaanwijziingen waren duidelijk verstaanbaar maar geen enkele straatnaam was echt verstaanbaar. Al goed dat die ook nog te lezen is op de boordcomputer anders kon ik er totaal niks van maken. 

Nu weet ik dat de spraak bij navigatie wordt opgebouwd uit een aantal aaneengeregen klanken maar dit resultaat is gewoon erbarmelijk.

Bij mijn Skoda is dat een pak beter. Een heel pak beter (alhoewel een Vlaamse tongval best leuk zou zijn).

ik zet zelf dat geluid altijd uit, ik zal wel kijken op de twee displays.

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
1 uur terug, Lange_666 zei:

Sommige straatnamen spreekt die Hollandse inderdaad wel slecht uit maar over het algemeen kan ik ze wel verstaan. Als dat niet het geval is kijk ik ook op het display zelf.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
Op 11/11/2018 om 20:06, Lange_666 zei:

Ja maar jij rijdt ook met een Skoda. Het verschil met de Discover Media van de Beetle is toch groot.

Caddy, van zelfde laken een broek. Ze heeft precies wa veel gezopen.?

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

• 3 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Maar dat zal niet meer voor de reeds geïnstalleerde toestellen zijn vermoed ik.

Het is inderdaad beschamend hoe slecht verstaanbaar Bitching Betty is vooral dan voor straatnaam uitspraken. De navigatie op zich vind ik OK.

Ik heb op dit moment mijn Amundsen (Skoda) in het Duits staan. Dit is beter maar de uitspraak voor de straatnamen is toch nog niet super en dan natuurlijk nog met een Duitse tongval.

Mijn 10 jaar oude Garmin Nuvï is ook 10 keer beter...

aangepast door Lange_666
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...