Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Welke auto wens jij dat er op CNG komt?

T-Roc

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, T-Roc zei:

Ik herinner mij zeer goed dat hier een onderwerp was met bovenstaande titel. Is dat onderwerp verwijderd of verdwenen?

Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met de zoekfunctie die geen resultaten geeft. Ik heb zelf gebruik moeten maken van de online zoekmachine DuckDuckGo om dat onderwerp terug te vinden.

In het zoekveld geef je dan het volgende in:

welke auto site:www.aardgasrijder.be

Je mag dus geen http of https ingeven alsook geen schuine strepen (zie ook bijgevoegd screenshot).

Het onderwerp kan teruggevonden worden onder Algemeen, maar ik heb gezien dat het meeste recente antwoord dateert van 8 december 2017.

Zoeken-met-een-zoekmachine-voor-1-site.png

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lange_666 zei:

Wat schuift DuckDuckGo om hen zo te sponseren Muscles?

Privacy !!! iets wat van Google zeker niet kan gezegd worden.

https://nl.express.live/2018/04/12/google-heeft-10-keer-meer-data-over-jou-dan-facebook

Maar ik heb lange tijd Ixquick (StartPage) gebruikt. Daar geef jij misschien meer de voorkeur aan dan vermits die de zoekresultaten van Google weergeeft.

Ixquick.png

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Google kan je, net zoals bij Facebook, je privacy instellingen aanpassen, zodat ze niet zoveel gegevens opslaan van je.

Ik had dit bij Facebook ook al lang gedaan, en heb een tijdje terug zo eens opgevraagd wat ze van mij bij houden. Alleen info van voor dat ik die instellingen heb aangepast.

Zal hetzelfde verhaal bij Google zijn.

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zijn oa de redirects van Google te omzeilen via een plugin (afhankelijk van de gebruikte browser).

En zo zijn er nog wel enkele aanpassingen die je kan doen om Google zo weinig mogelijk info te geven.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het % veel uit maakt, 99% van de surfers weet toch niet wat er allemaal onderhuids gebeurd, 0,9% weet een beetje en 0,1% (als het al zoveel is) heeft meer kennis dan van horen zeggen.

Ik denk niet dat die 1% Google wat uitmaakt.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...