Populair bericht Bochie Geplaatst: 29 maart 2018 Populair bericht Geplaatst: 29 maart 2018 Dag mede-CNG rijders. Ik ben Alain en nieuw hier op dit forum. Na een 25 jarige diesel loopbaan hebben we vandaag eindelijk de knoop door gehakt [emoji6] Ik ben er dan ook van overtuigd hier een hele hoop info en ervaringen te vinden [emoji106] 5
muscles Geplaatst: 29 maart 2018 Geplaatst: 29 maart 2018 48 minuten geleden, Bochie zei: Dag mede-CNG rijders. Ik ben Alain en nieuw hier op dit forum. Na een 25 jarige diesel loopbaan hebben we vandaag eindelijk de knoop door gehakt Ik ben er dan ook van overtuigd hier een hele hoop info en ervaringen te vinden Hallo Alain, Welkom op het forum. Je schrijft "eindelijk besteld". Welke auto en type van de VAG-groep heb je besteld? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Bochie Geplaatst: 29 maart 2018 Auteur Geplaatst: 29 maart 2018 5 uren geleden, muscles zei: Hallo Alain, Welkom op het forum. Je schrijft "eindelijk besteld". Welke auto en type van de VAG-groep heb je besteld? De golf 7 variant 1.4 tgi, ze zijn bezig met een 1.5 dacht ik maar de benzinetank is veel kleiner naar het schijnt en hier in Vlaanderen vindt je genoeg cng pompen dus vandaar toch gekozen voor de huidige configuratie. Ook de lange wachttijd vond ik minder plezant. Nu heb ik hem halverwege april. Toch vreemd dat als je vraagt bij de dealer in Oudenaarde of er iets in stock staat hij niks terug vindt en je dan bij een ander plots 3 stockwagens ziet staan... 1
Bochie Geplaatst: 29 maart 2018 Auteur Geplaatst: 29 maart 2018 En blijkbaar staat er al een topic van mij maar ik dacht dat het niet verzonden was, Tapatalk is ook nieuw voor me [emoji33][emoji6]
Lange_666 Geplaatst: 29 maart 2018 Geplaatst: 29 maart 2018 3 uren geleden, Bochie zei: Toch vreemd dat als je vraagt bij de dealer in Oudenaarde of er iets in stick staat hij niks terug vindt en je dan bij een ander plots 3 stockwagens ziet staan... Hangt ervan af in welke stock ze kijken, de officiële stock via de officiële software die d'Ieteren en de dealers gebruiken of de stock die nog circuleert bij de dealers (via http://www.webstore.vw.be/) maar waarvan de wagens niet opduiken in de officiële software. Onlangs hetzelfde meegemaakt voor een Beetle Cabrio, niks in de officiële stock maar nog wel via de link. Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem).
Bochie Geplaatst: 29 maart 2018 Auteur Geplaatst: 29 maart 2018 2 uren geleden, Lange_666 zei: Hangt ervan af in welke stock ze kijken, de officiële stock via de officiële software die d'Ieteren en de dealers gebruiken of the stock die nog circuleert bij de dealers (via http://www.webstore.vw.be/) maar waarvan de wagens niet opduiken in de officiële software. Onlangs hetzelfde meegemaakt voor een Beetle Cabrio, niks in de officiële stock maar nog wel via de link. Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem). De dealer had er 6 laten binnen komen, nu staan er nog 2...
muscles Geplaatst: 29 maart 2018 Geplaatst: 29 maart 2018 2 uren geleden, Lange_666 zei: Voor d'Ieteren zijn dit verdoken wagens (dixit een verkoper bij d'Ieteren Zaventem). Verdoken wagens? Wat is dat? Zijn die niet gekend door D'Ieteren? Waar komen die dan wel vandaan? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Bochie Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 Ik weet niet of ze wel verdoken waren, tijdens het opmaken van de bon werd er gebeld naar een district manager van d’Ieteren ivm een net afgelopen actie.
Populair bericht Lange_666 Geplaatst: 30 maart 2018 Populair bericht Geplaatst: 30 maart 2018 (aangepast) Verdoken wagens zijn wagens die niet meer via hun eigen software te vinden zijn. Zij staan bij een dealer maar zijn voor d'Ieteren niet meer zichtbaar in hun stock software, maw ze zijn door d'Ieteren al afgeleverd aan een garage en dus voor d'Ieteren zijn deze wagens verkocht. Maar dit kunnen toonzaalmodellen zijn of wagens waarvan de verkoop is afgesprongen. Voor d'Ieteren zijn ze verkocht maar voor de garage nog niet. Zij noemen dit verdoken wagens... en te vinden via de hierboven geposte link. 30 maart 2018 aangepast door Lange_666 typo 3
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 17 uren geleden, Bochie zei: De golf 7 variant 1.4 tgi Kurkuma Yellow? 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Bochie Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 2 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei: Kurkuma Yellow? [emoji3] Nee ik ben altijd voor zwart gegaan maar het laatste jaar was ik dat beu, machtige kleur met evenveel onderhoud...ik ben voor het saaie zilver grijs gegaan [emoji23] 1
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 1 uur terug, Bochie zei: Nee ik ben altijd voor zwart gegaan maar het laatste jaar was ik dat beu, machtige kleur met evenveel onderhoud...ik ben voor het saaie zilver grijs gegaan Reflex of Tungsten? Ik heb de Tungsten besteld?☺️ 1 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Bochie Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 8 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei: Reflex of Tungsten? Ik heb de Tungsten besteld[emoji6][emoji5] Reflex [emoji16] 1
Bochie Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Ondertussen rijden we al rond en het bevalt heel goed ? toch blij met de “oude” versie want wie graag naar Frankrijk of Engeland gaat blijft voorlopig met cng nog wat in de kou staan. En 12l benzine is nu wel heel weinig in dat geval... 1
Populair bericht Lange_666 Geplaatst: 14 april 2018 Populair bericht Geplaatst: 14 april 2018 12 L benzine is +/- 200 km. Zoveel doet een elektrische ook en dan moet je minstens 45 min aan de kant (bij een snellader). 12 L benzine tanken duurt 2 minuten (inclusief betalen)... 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen