Populair bericht Orcram Geplaatst: 11 januari 2018 Auteur Populair bericht Geplaatst: 11 januari 2018 Vandaag was het zover, we hebben getekend voor de aankoop van de Audi A3 g-tron! Kosmosblauwe kleur en natuurlijk een mooi aantal opties om de auto compleet te maken! De levering staat gepland tussen 15/04 en 15/05. Eventjes geduld hebben dus! Iedereen bedankt voor de hulp! Ik zal zeker actief blijven hier voor de informatie, zeker als ik de auto in ontvangst heb genomen. 6 Seat Leon 1.5 TGI:
muscles Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Zojuist, Orcram zei: Vandaag was het zover, we hebben getekend voor de aankoop van de Audi A3 g-tron! Kosmosblauwe kleur en natuurlijk een mooi aantal opties om de auto compleet te maken! De levering staat gepland tussen 15/04 en 15/05. Eventjes geduld hebben dus! Iedereen bedankt voor de hulp! Ik zal zeker actief blijven hier voor de informatie, zeker als ik de auto in ontvangst heb genomen. Hartelijk proficiat, Orcram ! Je hebt goed gekozen Je zal er geen spijt van hebben. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen