Brembos Geplaatst: 5 augustus 2017 Geplaatst: 5 augustus 2017 Ik denk niet dat de wegligging , remmen , afwerking enz van een topmodel van Lada zo veel beter zullen zijn dan die van het basismodel en dat een Up of Aygo hier alleszins veel beter zullen scoren. Een auto die als basis slecht scoort verbeter je niet door hem vol opties te steken. Een Sandero staat technisch op een veel hoger peil dan een Lada en heeft grotendeels dezelfde techniek als een veel duurdere Renault Clio. Ik had indertijd ook het genoegen om een paar weken met een Lada 1200 te mogen rondrijden en het verbruik was inderdaad 'iets' hoger, 12 L/100 km , dan bij een andere wagen in die categorie en het rijcomfort was ronduit slecht te noemen. Mijn eigen wagen in die periode, een Golf 1800 C, scoorde op al die punten veel beter.
JJR Geplaatst: 5 augustus 2017 Geplaatst: 5 augustus 2017 Misschien wel een merk, dat wil uitkomen met een 7-zitter op CNG met trekhaak, gezien de tanks onder de koffer zitten. 1 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen