Aardgasrijder Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 Dat er meer interesse is voor rijden op aardgas merken we door de bouw van nieuwe tankstations en door aangekondigde nieuwe modellen op CNG. Het aardgasrijder forum bestaat ondertussen 14 maanden en de laatste 2 maanden zijn er vele nieuwe leden bijgekomen. De teller staat momenteel op 403 leden, waarvan de meesten het forum gebruiken om lekker mee te lezen. Berichten plaatsen is niet verplicht, maar helpt wel om het forum levendig te houden. Momenteel zijn er in Belgenland een 5000-tal aardgasrijders, ik hoop dat we hen allemaal mogen verwelkomen op het forum Mijn vrouw haar auto zal binnenkort ook de welbekende stickers van aardgasrijder.be krijgen, kwestie van nog wat extra promotie te maken in Limburg. Speciaal een fotootje voor @muscles 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Populair bericht GiGi Geplaatst: 23 april 2017 Populair bericht Geplaatst: 23 april 2017 Laten wij, de actieve forumgebruikers, de boodschap verspreiden. Dit hoeft niet enkel via een forum maar tevens mondeling. Vele collega's beginnen stilaan in te zien welke voordelen een CNG-wagen heeft. Een beperkte groep heeft ondertussen het forum al weten te vinden maar je zal hen enkel terugzien als geregistreerde gebruikers vanaf de levering van hun wagen en dan nog. Niet iedereen vindt blijkbaar de tijd of de interesse om hun ervaringen digitaal te delen. We doen echter ons best om forumbekendheid maximaal te verspreiden 3 AUDI A3 Sportback g-tron
Lage Emissie Zone Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 Het delen van informatie geeft kennis wat op zijn beurt macht geeft. In tegenstelling tot een machtig individu zie ik liever een machtig volk en dit hoort zo te zijn in een democratie. 2 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen