Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor zover ik weet produceert Dats momenteel zelf geen biogas.

Een hele tijd geleden las ik wel hier: https://professional.dats24.be/nl/geschiedenis het volgende (laatste zin):

"We beschouwen aardgas voor voertuigen (CNG) als een overgangsbrandstof in afwachting van de overschakeling naar meer hernieuwbare energiebronnen. Zo wil DATS 24 binnenkort biogas aanbieden als brandstof."

Heeft iemand weet van een project bij Dats dat hieromtrent loopt?

Of zou dat al 'gepasseerd' zijn?

Want met heel de discussie over wat nu wel of niet een emissievrije wagen is, zou het uiteraard mooi zijn moest hierdoor CNG een lang(er) leven gegeven kunnen worden.

Geplaatst:

Ik weet niet meer zeker op welke site ik het gelezen heb maar daar stond een kaart van Groengas Nederland op met ook CNG-tankstations van Dats24 op het Belgische grondgebied. Ik ben aan het kijken op de site van https://groengas.nl/rijden-op-groengas/tanklocaties-kaart/ maar blijkbaar moet ik het op een andere site gezien hebben. Ik meen gelezen te hebben dat Dats24 en Groengas samenwerken.

Nu die binnenkort moet je wel ver uitstrekken in de tijd als het gaat over Dats24. Dat zien we wel met de opening van hun CNG-stations. Is de CNG-pomp bij Dats24 in Tongeren nu al wel of nog niet in dienst, om je maar een voorbeeld te geven. Die pomp is misschien in dienst maar dan heeft Dats24 het nog niet op z'n site aangeduid.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Ik zoek morgen hier wat informatie over bij elkaar.
Er zijn in BE plannen om biogas toe te voegen aan het aardgasnet ^_^ (ben even de naam van het 'orgaan' kwijt) :$

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...