Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, 

Nieuw hier op het forum.

Ik heb een caddy maxi op het oog van bj 2016 met 130000 km,

De 1400 cc.

Graag had ik van jullie wat meer info gehad of ervaringen met deze uitvoering

Zijn er zwakke punten aan deze auto?

Ik heb totaal geen ervaring met cng..

Ik weet wel dat er een schonere verbranding is, maar heeft dit een grote impact op de levensduur van de motor?

Mijn eeuwige dank voor jullie input 😉

Jens

Geplaatst:

Hallo Bockie,

Welkom op het forum.

Ik heb een Skoda Octavia Combi G-Tec (CNG) gehad. Nieuw aangekocht in 2015: vanaf 2 september begon ik er mee te rijden tot 22 november 2019. Het is exact dezelfde motor die in de Caddy Maxi steekt die jij op het oog hebt. Ik heb er probleemloos 270.000 km mee afgelegd. Dat was ook mijn eerste CNG-voertuig.

Het is moeilijk te voorspellen hoe lang een automotor mee zal gaan maar de statistieken op Spritmonitor wijzen toch allemaal op een hoog kilometeraantal. Neem bijvoorbeeld deze Caddy Maxi van 2016, die heeft 188.764 km.

Je kan zo zelf de gegevens veranderen, aanpassen. Voor gearing type kan je 'direct shift gearbox' (DSG) kiezen, Year of manufacture heb ik 2014 to 2016 gepakt, Engine power 80 to 81 kW, Minimum kilometers 100000. Op deze pagina kan je dat: deze is van de Skoda Octavia (manual).

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Bedankt voor je bericht!

Je weet natuurlijk nooit wat de vorige eigenaar er mee uitgestoken heeft natuurlijk..

Bedankt voor je link!

De vraagprijs van de caddy is 12500€ met 4 winterbanden met velgen inbegrepen.

Is dit een goede prijs? 

Ook zouden we er een 10000 á 15000 km per jaar mee afleggen, want wij gaan allebei met de fiets gaan werken en in de week gaat er niet veel gereden worden. Enkel de kinderen naar de training brengen

Zijn er zo'n zaken waar de caddy's gevoelig aan zijn? Of zijn dit sterke en betrouwbare voertuigen?

Thx!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...