Populair bericht SvenJ. Geplaatst: 13 juni 2020 Populair bericht Geplaatst: 13 juni 2020 Sinds deze week ben ik een nieuwe CNGrijder Iets later dan verwacht ben ik woensdag mijn VW Caddy Maxi Family edition kunnen gaan ophalen. Deze zal vooral te zien zijn op de wegen in en rondom Brasschaat. Het is dus mijn 1ste CNGwagen, voordien heb ik 3 Passat's op diesel versleten, maar hiermee deed ik niet zo veel km's dus de volgende ging benzine of CNG worden. De Passat begon te verslijten en omdat we dit jaar nog geen inschrijvings- en wegentax moeten betalen voor de CNG had ik deze in januari besteld met de saloncondities (juist voor de negatieve publicatie over CNG). Ik heb nog getwijfeld over de Skoda Octavia, maar heb dus toch maar voor de Caddy gekozen. Ik lees hier al lange tijd mee, maar dacht mij nu ook maar even voor te stellen nu ik zelf ook een aardgasrijder ben. 7
Aardgasrijder Geplaatst: 13 juni 2020 Geplaatst: 13 juni 2020 @SvenJ. Welkom op het forum en veel veilige kilometers gewenst. Je gaat L-gas tanken maar je gaat je deze keuze niet beklagen denk ik ? Tof kleurtje. Lijkt een beetje op mijn blauwe Octavia. 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen