Populair bericht Berthold uit Eupen Geplaatst: 21 september 2016 Populair bericht Geplaatst: 21 september 2016 In december ging onze Octavia I (TDI) kapot. Omdat onze dochter politiek bezig is, werd ik aangezet om over CNG na te denke ;-). Ik werd overtuigd maar een nieuwe CNG kon ik mij niet permiteren. Dus heb ik in januari 2016 een tweedehands CNG aardgas Caddy (bj. 2008) gekocht in Duitsland. Maar omdat ik nog niet veel van CNG wist heeft de verkoper mij en mijn vrouw heel wat wijs gemaakt... tot gevolg: Hier in België niet door de keuring geraakt omwille van een gaslek! VW garage Tavenier heeft ons goed geholpen in een analyse. Volgende stap: (tijdrovende) onderhandelingen met de verkoper (gelukkig bijgestaan door rechtsbijstand). Uiteindelijk werd niet alleen de gasdrukregelaar maar ook de leidingen en de toevoer naar de motorblok degelijk hersteld volgens VW-normen door een VW-garage in Duitsland!! Nu een 2de keer keuringsprocedure en inschrijving. Hierbij moeten vaststellen dat ze bij de keuring niet voorbereid waren op een CNG-wagen. Dus heel wat bijgeleerd door al de problemen heen ;-). Nu ben ik wel blij! ;-) 3
stefanmiler Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Ziet er nog erg mooi uit, proficiat met je 'nieuwe' CNG wagen! 1
kristiaan Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 Idd. Dat zal heel vermoedelijk onze volgende worden. 1 Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!
maartenv Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Proficiat! Gelukkig ben je niet ontmoedigd geraakt door die miserie :-). Veel plezier ermee! 2
ferrarigirl666 Geplaatst: 1 oktober 2016 Geplaatst: 1 oktober 2016 proficiat met je nieuwe wagen! Wij hebben ook een Caddy (maxi). Bij de keuring in mei hebben wij ook veel miserie gehad Maar het rijplezier heeft het alweer goed gemaakt... 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen