Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik wens mij binnenkort een wagen aan te schaffen die op CNG rijd wat zijn de bevindingen daarover , maar ik twijfel nog omdat de benzinetank die bij die C NG wagen hoort van de wagen maar 9 liter  bevat . Ik bevind me wel in een zone niet veraf van een cng station . Kan er iemand mij raad geven aub. 

vriendelijke groetjes

Sonja

Geplaatst:

@Devos Hallo Sonja, welkom op het forum.

Alles hangt er vanaf wat je van plan bent met je nieuwe wagen. Wil je daarmee naar Frankrijk op vakantie gaan?

In België zelf kan je gemakkelijk CNG tanken. In welke omgeving woon je (om te weten of je in gebied woont met laagcalorisch of hoogcalorisch CNG)?

Ikzelf had in september 2015 enkel een CNG-tankstation op 25 km afstand, in Hasselt. In Bree was er toen ook al een CNG-station. Nadien zijn er CNG-stations bijgekomen. Sinds 3 juli dit jaar heb ik op slechts 4 km een CNG-station, in Brustem (Sint-Truiden).

Welke CNG-auto zou je willen kopen?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

@Devos Dag Sonja, 

ik heb mijn eerste wagen op CNG (Seat ibiza) vorige maand ontvangen en heb nog altijd geen volledig streepje benzine verbruikt volgens de wagen (bijna 4000 km gedaan).
Voor mij is het doel om met een auto op CNG ook zoveel mogelijk op CNG te rijden, dus als je, zoals je zegt, een tankstation in de buurt hebt hoef je je over die 9L geen zorgen te maken.
Ik rijd van Opglabbeek elke dag naar Zaventem voor het werk en tank onderweg in Houthalen. Het is wel vervelend natuurlijk om vaker te moeten gaan tanken, maar het went wel!

• Vind ik leuk 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...