Jan Robert Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 (aangepast) 6 uren geleden, Aardgasrijder zei: Eigenlijk is het mij een raadsel waarom die voorruitsticker geplakt dient te worden. Op basis van een nummerplaat kunnen ze zien als een wagen gekeurd is. Je wagen kan niet gekeurd worden als je tanks niet in orde zijn. Die extra sticker is dus voor mij enkel ingevoerd voor een hogere rekening bij de keuring . Ik zie geen andere reden. mochten ze al een nut hebben, de lettertjes en cijfertjes zijn zo klein dat ik ze zelfs met een leesbril niet kan lezen, en dat geldt allicht niet voor mij alleen. gelukkig krijg je het oude vignet er gemakkelijk af. 20 augustus 2019 aangepast door Jan Robert taalfout
Jan Robert Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 23 uren geleden, Mylan1999 zei: De doorsnee agent heeft echt geen flauw benul van die stickers gok ik. dat is geen gok, maar een zekerheid. 1
muscles Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 Ik zou het zo doen (maar dan met CNG-stickers) 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lage Emissie Zone Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om een sticker op mijn ruit te kleven!!! Mijn bewonerskaart is ook niet op mijn ruit gekleefd, gebruik jullie verstand, kleef een sticker op een stuk karton en plaats dat karton tegen de binnenzijde van je ruit. Iedereen tevreden, de diensten kunnen de sticker zien en de eigenaar maakt zijn ruiten niet kleverig. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
muscles Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 2 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om een sticker op mijn ruit te kleven!!! Mijn bewonerskaart is ook niet op mijn ruit gekleefd, gebruik jullie verstand, kleef een sticker op een stuk karton en plaats dat karton tegen de binnenzijde van je ruit. Iedereen tevreden, de diensten kunnen de sticker zien en de eigenaar maakt zijn ruiten niet kleverig. De eerste regel in de wegcode is nochtans zeer duidelijk hierover: Gij zult uw volledige auto volkleven met stickers, zowel aan de binnen- als aan de buitenkant ! Bron: https://topgear.nl/autonieuws/man-met-bijzondere-voorruit-sticker/ 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen