Sertitude Geplaatst: 26 maart 2019 Geplaatst: 26 maart 2019 Op 22/3/2019 om 20:01, Lage Emissie Zone zei: Over enkele maanden worden we terug verplicht om onze stem uit te brengen. Als we willen kunnen we de maatregelen terugschroeven door andere mensen aan de macht te helpen, zo niet belanden we in een echte politiestaat. De politiestaat heeft uw video al gecensureerd, kan hem niet zien ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas
Lage Emissie Zone Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 (aangepast) Op 26/3/2019 om 20:25, Sertitude zei: De politiestaat heeft uw video al gecensureerd, kan hem niet zien Miljaar, ik kan hem zelf ook niet meer zien.. Als wraak deze video: 28 maart 2019 aangepast door Lage Emissie Zone VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Dr Nick Geplaatst: 30 maart 2019 Geplaatst: 30 maart 2019 Op 26/3/2019 om 17:31, JJR zei: Voor mij zijn de elektrische auto's ook deel van de lobby om de kerncentrales langer open te houden. We worden gedwongen naar elektrisch en dan blijkt dat we er niet op een groene manier geraken... kerncentrales zijn niet slecht voor het milieu. En al zeker niet als je focust op CO2 zoals de maatschappij zo graag doet. Maar ik ben van mening dat we beter af zijn met enkele nieuwe kerncentrales dan de huidige nog langer open te houden. Dan is het verbruik minder, en er zijn zelfs kerncentrales die het 'afval' van de huidige centrales kunnen gebruiken waardoor er weer meerdere problemen tegelijk getackeld worden. Maar dat is natuurlijk een heel andere discussie dan wat het topic wil ? 2 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen