Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
24 minuten geleden, kitobeer zei:

Zalige wagen. Ik heb een korte versie. En op 1, 5 maand al 5000 km op mijn teller gereden.

Als je zo blijft rijden dan komt dit neer op 40.000 km per jaar. Goed bezig ?

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jamaar dat wist ik he. 40 000 km /j. Ik vind het eigenlijk een beetje zonde. Maar het zijn heerlijke rij kilometers.

Ik had gisteren eens uitgeteld hoeveel ik normaal had betaald voor mijn km en hoeveel nu.

Als ik die 5000 km had gereden op diesel had gereden rekening gehouden met mijn verbruik dan was ik 715€ kwijt geweest.

5000 km op cng rekening gehouden met mijn verbruik en de pech dat ik enkel toegang heb op laag calorische kwaliteit dit heeft me tot nu toe 311 € gekost. 

Inmiddels weet ik dat mijn verbruik op 5.1 kg/100 km zit.  Om een idee te geven.

Ik tank steeds bij de Esso in turnhout en krijg hier meestal 28,50 kg in mijn tank Van 26kilo. Laatste toen ik mijn benzine had leeg gereden en ik ging alles bijvullen heb ik zelfs 29 kilo cng getankt.

Dus ik houd aan 28 kg hier rij ik 450 km mee. Maar laag calorisch gas . En ik rij 45 km per dag op werkdagen dus veel starten en stoppen.

In de bergen rijden was voor mij veel goedkoper. 

• Vind ik leuk 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...