pluxy Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Na overschakeling van auto met alle toeters en bellen op gebied van navi en flitsers, updates,enz... naar caddy en discover media en manuale updates. Missen we een paar functies zoals flitsers bv. Zijn er hier die deze manueel hebben opgezet? Vroeger was er een site dewelke deze gegevens had voor garmin, maar inmiddels mee gestopt wegens de opkomende online diensten en coyote enz.. Het gaat om discover media van een caddy (dus zonder de CAR knop rechts), maar type weet ik nog niet. Nog vragen: 1. Hoe dikwijls is er een update van het systeem en data van de discover media? 2. Moeten jullie met een iphone ook de hotspot steeds manueel opstarten telkens je deze gebruikt bij starten auto ( @Krokodyly , hoe zit dit bij jou, want jij hebt app connect ) Voor android is er hier blijkbaar een appke voor. ios niet. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Lange_666 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 1 uur terug, pluxy zei: 1. Hoe dikwijls is er een update van het systeem en data van de discover media 2. Moeten jullie met een iphone ook de hotspot steeds manueel opstarten telkens je deze gebruiken bij starten auto( @Krokodyly , hoe zit dit bij u, want jij hebt app connect ) Voor android is er hier blijkbaar een appke voor. ios niet. Ik antwoord hier even algemeen aangezien de systemen bij de VAG groep +/-hetzelfde zijn (er zijn wel verschillen in benaming, hardware layout en software waarbij de oudere modellen minder mogelijkheden hebben dan de nieuwere. 1: 2 x per jaar, meestal rond mei/november. Maar dat wil niet zeggen datdan alles IO is, zeker op GPS niveau zitten er nog foutieve data in (ook oudere foutive gegevens zijn nog niet altijd up to date). Updates gaan traag en moeten altijd uitgevoerd worden op de originele SD kaart. 2: geen idee ivm de hotspot maar zowel bij mijn Amundsen (Skoda Octavia) als bij mijn Discover Media (VW Beetle) wil deze mijn GSM niet altijd weer oppikken na een onderbreking van de verbinding (BlueTooth). Ook niet via zoeken, ze vinden dan alle BT signalen in de buurt maar niet meer deze waarvan ze de verbinding zonet verloren hebben. Enige manier om deze weer te verbinden is contact af / contact op zodat de Amundsen/Discover Media opnieuw starten, anders...no joy. Eerst gedacht dat het probleem bij de GSM zat maar dat is niet het geval. En er moet lang genoeg gewacht worden, maw de Amundsen/DM moeten helemaal uitgestaan hebben, niet in standby. Geen idee of dit ook terug te voeren is naar de hotspot.
pluxy Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 Hij verbindt met hotspot maar enkel als je deze zelf activeert, ook al staat deze actief. Als je de auto uitzet, doei hotspot als je deze weer opzet. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
pluxy Geplaatst: 22 juni 2018 Auteur Geplaatst: 22 juni 2018 Heeft er iemand al de car stick van vw of alternatief in gebruik. Ben die persoonlijke hotspot via smartphone beu, elke keer als contact afgaat moet je terug verbinden. Is dit bij de car stick ook zo? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Dr Nick Geplaatst: 23 juni 2018 Geplaatst: 23 juni 2018 al eens gezocht achter een app die het automatiseert dat je hotspot aanspringt als je verbindt via BT? Volgens mij bestaan die. 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen