Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
KerstKerst

GTron

Leden
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutraal

About GTron

  • Rank
    Nieuw lid
  1. Top! Dat heeft me perfect geholpen. Alleen is het resultaat wel heel bedroevend. Als ik dus Brandstof type CNG aanduid en dan Betaalmethode 'Essocard' blijven er nog welgeteld 5 Esso tankstations in heel België over ... Esso heeft dus nog wel wat werk aan de winkel om hun professionele klanten toegang te verlenen tot CNG
  2. Hey iedereen, ik rij nu bijna een jaar op CNG met een bedrijfswagen. Het was echter ook een bewuste groene keuze, want ik heb in 16.000km nog maar 3 keer mijn benzinetank bijgevuld. Mijn probleem is dat ik enkel kan tanken bij Esso (tankkaart vd firma), maar nu komt het : - Esso geeft op hun website niet in welke stations zij CNG hebben - De Audi MMI is overduidelijk niet up to date, want het ESSO station in Wommelgem heeft al ruim een jaar CNG maar wordt hierin nog steeds niet vermeldt - De Pitpoint app laat ook niet toe om een selectie te maken puur op Esso Ik tank nu voornamelijk in Hoboken, Wommelgem en Willebroek, maar ben heel vaak in Brussel en ook al eens in Limburg en Gent en dan ben ik helemaal verloren qua Esso's met CNG. Wie kan mij helpen? PS : Moest Pitpoint nog suggesties zoeken om hun app te verbeteren ... Graag de optie 'filter op tankkaart van ... ' toevoegen. Mvg
  3. Neenee de email was heel vaag. Heb opgemaakt uit informatie van het forum dat er mogelijks een kleinere tank zou worden ingebouwd, dus heb daar meer informatie over gevraagd, maar het blijft stil aan de kant van de garage tot hiertoe
  4. Beste leden, ik ben zelf ook een getroffen koper. Heb een A5 G-Tron besteld in de eerste helft van januari. Heb pas vandaag, na meermaals aandringen voor een definitieve leveringsdatum (die mondeling was meegedeeld voor eind april, maar moet de bestelbon nog eens nakijken) het bericht gekregen dat de levering van de wagen voor 'een nog onbepaalde tijd' is uitgesteld. Telefonisch hebben ze wel eind 'oktober' laten vallen, wat dus de volle 6 maanden later zou zijn. Ben hier zelf totaal niet over te spreken, aangezien ik anders nooit deze wagen zou besteld hebben. Ga ook schade lijden, want moet mijn huidige wagen eerste helft van 2018 verkopen, aangezien dat een cabrio is en niemand een cabrio in oktober koopt (wat dus geen probleem zou zijn hadden ze me verzekerd, want levering April). Verder werd in de e-mail enkel vermeldt dat er bekeken wordt of een eventuele compensatie mogelijk is, maar dit zonder enig concreet voorstel. Kortom, ik voel me hier dubbel bekocht! Weet er iemand waar we wettelijk recht op hebben als compensatie ? Zijn er mensen het idee genegen hier samen mee naar de ombudsman of een consumenten magazine zoals Test Aankoop te stappen? Mvg
×
×
  • Create New...