Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

CNG info op brandstofprijzen.be

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minuten geleden, Lange_666 zei:

Zie hieronder 22/3/2016...

Mijn mening: Is een Waals initiatief en aangezien er beneden de taalgrens zo goed als geen CNG te vinden is... who cares. Carbu.com al zeker niet.

Omer Coeckaerts is de persoon en beheerder van de oorspronkelijke brandstofprijzen.be site. Hoe de vork juist in de steel zit, weet ik ook niet maar ik denk dat Coeckaerts een samenwerking is aangegaan met carbu punt com. Ofwel is ie er mee gestopt en nu is het idd in franstalige handen (maar ze antwoorden je wel in het Nederlands als je een vraag stelt of opmerking hebt).

Ondertussen zijn we twee jaar verder en is er toch wel het één en ander veranderd. Er zijn nu immers 15 CNG-tankstations in Wallonië. Vroeger (drie jaar geleden) kon je als geregistreerde gebruiker nog al de benzineprijzen zelf ingeven en nu gaat dit nog voor enkele tankstations maar niet meer voor allemaal.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
14 minuten geleden, Lange_666 zei:

Allemaal mooi gezegd maar daarom is het nog niet up to date en ben je er dus niks mee.

Het is daarom ook dat ik liever deze site gebruik:

http://www.brandstofprijzen.nl/tanks.php3?sort=aardgas&periode=e

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...