JurgenP Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Hoi, Iemand al carnet geactiveerd op een VAG CNG wagen? Ik heb een golf TGI
Aardgasrijder Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Voor degenen die niet weten wat het is, alle info van carnet op de website van VW: http://volkswagen-carnet.com/be/nl/start/app-overview.html#tab/open/vw-cat-app-connect Een koppeling met je smartphone en een uitgebreide assortiment apps om je reis te vergemakkelijken. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
JurgenP Geplaatst: 22 september 2017 Auteur Geplaatst: 22 september 2017 Toegevoegde waarde of eerder een gadget wat veel geld kan kosten aan 4g?
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 Ik heb Car-Net geactiveerd bij de afhaling van mijn Golf Variant TGI. Daarvoor had ik wel al Orange gecontacteerd om mijn account aan te passen (gratis ingreep), zodat mijn iPhone kan fungeren als WLAN hotspot. Zonder smartphone die fungeert als hotspot werkt Car-Net niet, dus informeer je goed bij je operator of je toestel compatibel is. Echt een meerverbruik qua data kan ik niet zeggen, maar ik ben vrij onbezorgd met mijn Arend-abonnement met onbeperkte data*. *het gaat eigenlijk over 20 GB, daarna ga je gewoon op een tragere verbinding als dat opgebruikt is... Car-Net zélf, meer dan de helft van de functies heb ik nog niet gebruikt om eerlijk te zijn ? Wat is handig: realtime verkeersinformatie waarop je GPS anticipeert, weerbericht, nieuwsberichten, adres zoeken gewoon op de naam van de winkel/handelaar, ... Wat is minder handig: élke keer dat je het contact verbreekt (winkel, tankstation, ...) moet je manueel de WLAN verbinding herstellen. Dit zou automatisch moeten kunnen, net zoals je bluetooth automatisch verbinding maakt. Overall, het werkt op zich wel vrij goed, maar er zijn kleine verbeterpuntjes. Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
JurgenP Geplaatst: 14 juni 2018 Auteur Geplaatst: 14 juni 2018 Heb overlaatst nog eens gehoord in de garage. Ondertussen auto al 9 maanden in gebruik. Dus te laat om de 3 jaar gratis te activeren. Moest binnen de 3 maanden. En ervoor betalen ga ik niet doen. Vind het te duur waarvoor het kan dienen.
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 4 uren geleden, JurgenP zei: Heb overlaatst nog eens gehoord in de garage. Ondertussen auto al 9 maanden in gebruik. Dus te laat om de 3 jaar gratis te activeren. Moest binnen de 3 maanden. En ervoor betalen ga ik niet doen. Vind het te duur waarvoor het kan dienen. Ja, daar kan ik inkomen. Ik weet niet of ik het ga verlengen na die 3 jaar... Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
JurgenP Geplaatst: 14 juni 2018 Auteur Geplaatst: 14 juni 2018 Succes ermee. Mss ooit als er nieuwe bruikbare functies bijkomen, het overwegen waard. Ben benieuwd na enige tijd hoe het meevalt. 1
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 14 juni 2018 Geplaatst: 14 juni 2018 5 minuten geleden, JurgenP zei: Succes ermee. Mss ooit als er nieuwe bruikbare functies bijkomen, het overwegen waard. Ben benieuwd na enige tijd hoe het meevalt. Als je in de buurt van Dendermonde bent, mag je het altijd eens komen uitproberen ? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen