Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, Dr Nick zei:

Net daarom post ik het hier, om andere meningen hierover te krijgen. Maar aangezien NASA  enzo het aanprijzen lijkt het me toch meer als marketing 

Als ze NASA als referentie gebruiken dan vertrouw ik het helemaal niet. Ik heb zeer sterke twijfels over de ruimtevaart maar dat is enkel en alleen mijn persoonlijke mening. Ik geloof eerder in een 'flat earth'.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapers | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
1 minuut geleden, muscles zei:

Als ze NASA als referentie gebruiken dan vertrouw ik het helemaal niet. Ik heb zeer sterke twijfels over de ruimtevaart maar dat is enkel en alleen mijn persoonlijke mening. Ik geloof eerder in een 'flat earth'.

Ik hoop dat je er mee lacht... 

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
4 minuten geleden, Dr Nick zei:

Ik hoop dat je er mee lacht... 

Nee want voor iemand die in Jezus Christus gelooft en in de Bijbel is dit een normaal gegeven.

• Hahaha 1

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:
Zojuist, muscles zei:

Nee want voor iemand die in Jezus Christus gelooft en in de Bijbel is dit een normaal gegeven.

En opwarming van de aarde is dus ook een lachertje? 

794532_5.png

Geplaatst:
Zojuist, Dr Nick zei:

En opwarming van de aarde is dus ook een lachertje? 

Nee want het klimaat verandert nogal regelmatig door de jaren heen.

Geplaatst:

Ik heb alleen kennis van hoge- en lagedrukgebieden. straalstromen (als die term nog gebruikt wordt), tornado's, stormen, windhozen, enz. Je hebt dan vulkaanuitbarstingen, aardbevingen door het verschuiven van tektonische platen. De temperatuur wordt ook bepaald door uit welke richting de wind waait gedurende een bepaalde periode, en ook door de ligging t.o.v. de evenaar. Uiteraard speelt dan ook de stand van de zon t.o.v. de aarde gedurende een bepaalde tijd van het jaar eveneens een rol. Maar meer ken ik er niet van.

• Hahaha 2

Geplaatst:

"There is a dome (firmament) above the earth" : Er bevindt zich een koepel boven de aarde. Deze koepel is niet penetreerbaar. De zon en de maan en de sterren bevinden zich binnen deze koepel. De volgende YouTube-video verklaart dit :

• 2 weken later...
Geplaatst:

Earth.png.908a2fdc9e30a4af724bdf346c99384e.png

Een plaatje zegt soms meer dan vele woorden; wanneer je de maan en de naburige planeten bekijkt dan zegt dit plaatje dat een schijf niet kan; het zou immers permanent overal dag of nacht zijn en dan waren er geen tijdzones. Ik maak de bijbel hierbij niet belachelijk want in dit boek staat letterlijk dat de aarde een bol is en geen schijf.

• Bedankt 1

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:
7 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Een plaatje zegt soms meer dan vele woorden; wanneer je de maan en de naburige planeten bekijkt dan zegt dit plaatje dat een schijf niet kan; het zou immers permanent overal dag of nacht zijn en dan waren er geen tijdzones. Ik maak de bijbel hierbij niet belachelijk want in dit boek staat letterlijk dat de aarde een bol is en geen schijf.

Voor mij is dat een valse voorstelling van de werkelijkheid want ik geloof niet dat er planeten bestaan. Sterren daarentegen bestaan wel maar die bevinden zich vlak onder het firmament (koepel, "dome").

Vanaf 4:15 kan je zien hoe dat er dag en nacht is op een platte aarde:

Geplaatst:
Zojuist, muscles zei:

Voor mij is dat een valse voorstelling van de werkelijkheid want ik geloof niet dat er planeten bestaan. Sterren daarentegen bestaan wel maar die bevinden zich vlak onder het firmament (koepel, "dome").

Het is maar omdat er planeten zelfs met het blote oog waar te nemen zijn hoor....

Ieder zijn geloof, maar dit gaat me te ver.

Kunnen we nu aub on topic blijven, of deze discussie een apart topic voeren?

794532_5.png

Geplaatst:
4 minuten geleden, Dr Nick zei:

Het is maar omdat er planeten zelfs met het blote oog waar te nemen zijn hoor....

Ieder zijn geloof, maar dit gaat me te ver.

Kunnen we nu aub on topic blijven, of deze discussie een apart topic voeren?

Ik heb alles over dit onderwerp samengevoegd en in een apart topic geplaatst:

• Bedankt 1

Geplaatst:

ik heb nu ook even de moeite genomen om dit filmpje te bekijken.

eerste puntje wat merkwaardig is, er wordt enkel vanalles beweerd, maar geen enkel bewijs wordt aangeleverd.

tweede puntje, als dit effectief zo zou zijn, dat zou alles ten zuiden van de evenaar gigantisch groot moeten zijn. En laat nu verschillende vaarroutes langs die zuidelijke kant lopen, dan zouden schepen, en vliegtuigen ook trouwens, enorm lang onderweg zijn. Antartica zou belacheljik groot zijn vergeleken met het bol-model.

Derde puntje, het concept licht.....de zon wordt hier voorgesteld als een soort van spot zoals de eerste generatie LED-spots werkte, met een bundel licht. Daar moet je toch vragen bij stellen...

Nogmaals, ieder is vrij te geloven wat hij wil. Maar dit filmpje slaat nergens op.

Geloven in fysica, maar enkel tot op een bepaald niveau...

794532_5.png

Geplaatst:

Meer dan 50 bewijzen dat de vlakke aarde een valse hypothese is:

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst: (aangepast)

Als er ooit al een koepel omheen de aarde bestond dan moet er in de ruimte losvliegend glas zijn want de raketten van de ruimtevaart kwamen dan al lang in botsing. Merk ook op dat als je onder een glazen koepel staat en je ziet de licht bron niet dat er ergens een reflectie moet bestaan. Ik vind deze discussie overigens wel interessant want zo zie je hoe geniaal men is met het misleiden van de mens.

aangepast door Lage Emissie Zone

Geplaatst:

Die koepel is ondoordringbaar. Wie zegt er dat de koepel uit glas bestaat, het kan even goed uit een ander, doorschijnend materiaal bestaan dat wij niet kennen. De lichtbron bevindt zich binnen de koepel. 

Als je het dan toch over misleiden hebt, daar heeft de Rooms-Katholieke kerk de eerste prijs van want zij doen namelijk helemaal niet wat in de Bijbel geschreven staat.In de Tien Geboden staat duidelijk geschreven:

• Toen sprak God al deze woorden, zeggende:
  • Ik ben de HEERE uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb.
  • Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.
  • Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
  • Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten.

In de Rooms-Katholieke kerken, op het Sint-Pietersplein in Rome, in kloosters, pastorijen, kapelanijen, kapellen, enz. zie ik niks anders dan gesneden beelden en andere beelden van personen die zich in de hemel bevinden. Trouwens, heel de Mariaverering is ook onchristelijk. Er zijn katholieken die zich voor een mariabeeld neerbuigen en daar zelfs voor knielen alsof Maria een god is. Zij bidden tot Maria en roepen haar aan terwijl Maria hen niet kan horen. Dit toont aan dat de Rooms-Katholieke kerk weigert om Jezus Christus te eren, Hem te aanbidden, tot Hem te bidden, en bij Hem hun zonden te belijden (in plaats van het biechten bij een priester). Onze-Lieve-Vrouw-Hemelvaart: waar in de Bijbel staat er geschreven dat Maria ten hemel is opgenomen op dezelde manier als Jezus Christus ten hemel gevaren is?

Heiligverklaringen zijn nog zo iets. In de Bijbel staat expliciet geschreven dat mensen die Jezus Christus gehoorzamen en navolgen hier op aarde reeds heiligen genoemd worden.

Pausen, bisschoppen, diakens, pastoors, enz zijn overbodig want christenen hebben slechts 1 leider, Jezus Christus.

Waarom denk je dat het sinds jaar en dag slecht gaat met de wereld - W.O. 1, W.O. 2, terrorisme, enz.? Omdat de christenen altijd maar blijven zondigen en Jezus Christus niet elke dag gehoorzamen en zich niet elke dag aan Hem overgeven als groep.

Je kan de rest van de video's van God is not mocked terugvinden op dit YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCuTIrp-rsUzWWjFNLbJN25A/videos

Ik zou dan beginnen bij Book 1, Ch. 1: What Most Don't Know, or Ignore

Geplaatst:

dat is weer een heel andere discussie dan de koepel-platte aarde theorie.

ik snap niet goed hoe je alles wat de wetenschap aanbrengt gelooft, behalve dit gedeelte....

794532_5.png

Geplaatst:
2 uren geleden, Dr Nick zei:

dat is weer een heel andere discussie dan de koepel-platte aarde theorie.

ik snap niet goed hoe je alles wat de wetenschap aanbrengt gelooft, behalve dit gedeelte....

Omdat het in de Bijbel staat:

• 1 Kronieken 16:30 - beef voor Zijn aangezicht, heel de aarde. Ja, vast staat de wereld, zij zal niet wankelen.
  • Psalmen 96:10 - Zeg onder de heidenvolken: De HEERE regeert; ja, vast staat de wereld, ze zal niet wankelen; Hij zal over de volken op billijke wijze rechtspreken.
  • Psalmen 93:1 - De HEERE regeert, Hij is met majesteit bekleed, de HEERE is bekleed en heeft Zichzelf omgord met macht. Ja, vast staat de wereld, hij zal niet wankelen.
  • 1 Samuel 2:8 - Want de grondvesten van de aarde zijn van de HEERE en Hij heeft de wereld daarop geplaatst.
  • Job 9:6 - Hij schudt de aarde van haar plaats, zodat haar pilaren wankelen.
  • Psalmen 75:4 - Het land en al zijn bewoners smolten weg, maar ík heb zijn pilaren vastgezet.

Geplaatst:
31 minuten geleden, muscles zei:

Omdat het in de Bijbel staat:

• 1 Kronieken 16:30 - beef voor Zijn aangezicht, heel de aarde. Ja, vast staat de wereld, zij zal niet wankelen.
  • Psalmen 96:10 - Zeg onder de heidenvolken: De HEERE regeert; ja, vast staat de wereld, ze zal niet wankelen; Hij zal over de volken op billijke wijze rechtspreken.
  • Psalmen 93:1 - De HEERE regeert, Hij is met majesteit bekleed, de HEERE is bekleed en heeft Zichzelf omgord met macht. Ja, vast staat de wereld, hij zal niet wankelen.
  • 1 Samuel 2:8 - Want de grondvesten van de aarde zijn van de HEERE en Hij heeft de wereld daarop geplaatst.
  • Job 9:6 - Hij schudt de aarde van haar plaats, zodat haar pilaren wankelen.
  • Psalmen 75:4 - Het land en al zijn bewoners smolten weg, maar ík heb zijn pilaren vastgezet.

Wat staat er voor en na die zinnen die je aanhaalt? Als ik uit een boek zinnen ga selecteren en deze selectie na elkaar ga plaatsen dan ben ik de auteur van een nieuw uniek boek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...