Stevenvdb Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Dit station is goedgelegen ( 2minuten van de autostrade) op de route tussen Luxemburg en Dijon, maar ik heb er nog maar een keer kunnen tanken. Al 2x moeten doorrijden zonder gas: Ofwel defect ofwel een kwestie van de juiste tankkaart. nochtans ook al eens met mijn bankkaart kunnen tanken. Het laatste jaar heb ik dit station dus niet meer aangedaan en geopteerd voor ARAL Merl ( LU) of Metz. Iemand recente ervaringen met dit station?
DietmarV Geplaatst: 29 juli 2017 Geplaatst: 29 juli 2017 We hebben daar begin juli ook willen tanken. Betaalterminal meldde dat we konden tanken, maar er gebeurde niets. We zijn dan maar vertrokken zonder aardgas. Ook vonden we het een onveilige buurt. Omdat wij 's nachts reden waren we rond 03u30 op een zaterdagmorgen aan het pompstation. op ongeveer 200 meter van het pompstation is er een dancing die nog open was. Ook reed de politie daar rond die naar ons keken alsof het de eerste keer was dat er daar iemand tankte, of ze dachten misschien dat we louche dingen deden. Toen zijn we maar vertrokken. 2
Martin Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 CNG station van Thionville geprobeerd op 29/07/2017 en bankkaartlezer was ok maar de pomp zelf was defect. 1 1
muscles Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 26 minuten geleden, Martin zei: CNG station van Thionville geprobeerd op 29/07/2017 en bankkaartlezer was ok maar de pomp zelf was defect. Ben jij daar 100% zeker van want ik lees op de Duitse Gibgas-site dat je de "Totmannschalter" ingedrukt moet houden tijdens het tanken: http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail F_57100_Diedenhofen_Boucle du Ferronier_33 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lange_666 Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Aha een dodemansknop. Om kramp van in uw vingers te krijgen als het tanken lang duurt. Al goed dat ze dat bij Total in Hoboken niet geïnstalleerd hebben want daar gaat de laatste kilo tergend traag. 1
muscles Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Op de andere Duitse site, Gas-Tankstellen, staat dit station nochtans ook NIET als "Ausser Betrieb" vermeld. Dus zou je normaal gezien toch moeten kunnen tanken. Er staat wel dat je enkel met een GNVert Badge kan betalen. https://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=detail&tanke=19182 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen