muscles Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 41 minuten geleden, visplatineke zei: de ct200h heeft een ringtank 30L en zit mooi weggewerkt ziet er niets van en de originele kofferbodem kan er zo in. met de nieuwe auris is er plaats genoeg zodat geen verlies is van kofferruimte ringtank 60L 't Is toch wel interessant om te weten dat er geen verlies van kofferruimte is bij de Lexus ct200h en bij de nieuwe Toyota Auris. Want die 60 liter is toch de moeite. Da's immers groter dan de benzinetanks bij voertuigen van vergelijkbare klasse van de concurrentie! Maar wel raar dat die van de ct200h maar 30 liter is. Daar is dus minder ruimte voorzien. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
okapi21 Geplaatst: 3 mei 2017 Auteur Geplaatst: 3 mei 2017 Bedankt voor de info: ik heb de break versie van de auris, en er gaat inderdaad een 60l ringtank op de plek van het reservewiel, dus de koffer blijft even groot. ombouw is gepland over 2 weken, ik laat jullie mijn ervaringen weten 1
Maarten1984 Geplaatst: 22 juli 2017 Geplaatst: 22 juli 2017 Hey @visplatineke vanaf welk bouwjaar past het wel erin? Ik sta op het punt ene te kopen. Grtjs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen