Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Sinds kort is er een duidelijk waarneembare gasgeur als ik mijn Caddy (2010 Ecofuel 2.0) start, zowel binnen (door ventilatie), onder de motorkap als aan de uitlaat.

Tijdens het rijden is er niks te merken, behalve bij stilstand. Ook dan is er een heel lichte gasgeur. Hij verbruikt niet meer dan vroeger (volgens de boordcomputer), en verliest geen druk op de tanks.

Onder de motorkap is de geur heel licht waarneembaar met draaiende motor aan de slang net voor de injectoren.

Iemand al iets gelijkaardigs meegemaakt?

Geplaatst:
11 minuten geleden, Witloofboer zei:

Hallo allemaal!

Sinds kort is er een duidelijk waarneembare gasgeur als ik mijn Caddy (2010 Ecofuel 2.0) start, zowel binnen (door ventilatie), onder de motorkap als aan de uitlaat.

Tijdens het rijden is er niks te merken, behalve bij stilstand. Ook dan is er een heel lichte gasgeur. Hij verbruikt niet meer dan vroeger (volgens de boordcomputer), en verliest geen druk op de tanks.

Onder de motorkap is de geur heel licht waarneembaar met draaiende motor aan de slang net voor de injectoren.

Iemand al iets gelijkaardigs meegemaakt?

Flexibel tussen drukregelaar en motor laten controleren 

• Bedankt 1
Geplaatst:
17 uren geleden, Witloofboer zei:

Ja die lijkt het inderdaad te zijn. We zijn onderweg van huis na vakantie, zou jij op aardgas terugrijden, of enkel op benzine?

Benzine 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...