Lage Emissie Zone Geplaatst: 5 november 2022 Geplaatst: 5 november 2022 (aangepast) Vandaag heb ik mijn vervuilde papieren lucht filter vervangen door een katoenen filter. Die filter is groen van kleur door een behandeling met een synthetisch product. Men beloofd 6% meer kracht van de motor en 5% minder verbruik. To be continued... https://greenfilter.com/ 5 november 2022 aangepast door Lage Emissie Zone Poging verminderen van verbruik zodat wij minder bestolen worden. 2 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Crombel Geplaatst: 8 november 2022 Geplaatst: 8 november 2022 Als uw luchtfilter heel erg vervuild was kan dat wel kloppen. VW Touran 1.4 TSI Ecofuel 110 kW DSG 2011 Verbruik:
Josy Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 @Lage Emissie Zone Om de hoeveel kilometer moet je aan de slag met dat ding om te reinigen en opnieuw in te spuiten met product? Houd ons op de hoogte van je bevindingen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen