dirk Geplaatst: 31 december 2021 Auteur Geplaatst: 31 december 2021 21 uren geleden, Brembos zei: Een Golf/Octavia op cng zal een pak minder gaan kosten dan een vergelijkbare op benzine. Toen de prijzen nog normaal waren kreeg je hem al amper tweedehands verkocht en nu zeker niet meer. met de huidige schaarste van nieuwe wagens zal er niet veel te koop zijn voor een prikje
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 31 december 2021 Geplaatst: 31 december 2021 (aangepast) Op 30/12/2021 om 09:23, Brembos zei: Wil je goedkoop autorijden ? Koop dan een tweedehands VW Golf of Skoda Octavia op aardgas van een jaar of 3 oud (dan heb je nog een volwaardige benzinetank) en rijd op benzine. Die dingen kan je nu voor een prikje kopen. Nadeel is wel dat je hem helemaal op moet rijden (of tot ie 20 jaar oud is want dan moeten de aardgastanks vervangen worden en dat staat gelijk aan perte totale) want zelf krijg je er ook niets meer voor terug. Enig nadeel is dan de 4 jaarlijkse keuring van de niet gebruikte aardgasranks.. Daarna schakel je dan over op een toekomstgerichte electrische wagen. Ik heb 2 maanden geleden deze auto ook gekocht skoda octavia g tec combi , bouwjaar eind 2016 14.500 euro met 66.000 km. Ik heb echter in die tijd maar 2 liter benzine gebruikt dus ik weet niet hoeveel ik verbruik op benzine maar ik gok 5.7l/100 km +- op snelweg met cruise 31 december 2021 aangepast door CNGLEKKERGOEDKOOP
Bremel Geplaatst: 31 december 2021 Geplaatst: 31 december 2021 2 uren geleden, CNGLEKKERGOEDKOOP zei: maar ik gok 5.7l/100 km +- op snelweg met cruise Bij een zeer constante 90-100 km/h misschien wel, maar daarbuiten - en zeker bij ietwat gemengd verkeer - zul je al snel op 6,5 tot 7 zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen