Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik woon in het "verre" Noord Limburg waar momenteel nog geen sprake is van aardgas aan de pomp ¬¬. Toch heb ik het aangedurfd om de omschakeling te doen. 

Reeds jaren volg ik het alternatief rijden op de voet. Wou absoluut gaan voor elektrisch maar de prijs en het korte rijbereik hebben me doen uitkijken naar alternatieven. Mijn vriendin heeft intussen een hybride gekocht maar zit ook aan 5 a 5,5 L (Toyota Auris 1.8). In mijn zoektocht dus op aardgas gestoten (figuurlijk dan 9_9). Het groene aspect, de nieuwe technologie en natuurlijk de grote korting (incl stockpremie en CNG-premie) hebben me doen beslissen. In stock dus ik hoop binnen één a twee weken mijn eerste ervaringen te delen. 

Nu maar hopen dat er wat stations bijkomen (Bruno eens aanspreken?) want dat thuistanken lijkt me absoluut geen waardig alternatief.

Veel succes alvast aan de andere rijders en hopelijk groeit ons aantal snel !!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Group Bruno heeft mij 2 maanden geleden te kennen gegeven enkel in Winterslag CNG te voorzien... nuja, niets is onmogelijk.
Waar ergens in het noorden van Limburg kom je vandaan? Overpelt - Lommel?
Ik ben van Maaseik en moet naar Bree of Maasmechelen om te tanken, gelukkig passeer ik daar in de buurt en is tanken geen omweg voor me.

Veel plezier met je Fiat 500 L, is een leuke wagen, ik heb ermee op Mallorca gereden :D

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
6 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Group Bruno heeft mij 2 maanden geleden te kennen gegeven enkel in Winterslag CNG te voorzien... nuja, niets is onmogelijk.
Waar ergens in het noorden van Limburg kom je vandaan? Overpelt - Lommel?
Ik ben van Maaseik en moet naar Bree of Maasmechelen om te tanken, gelukkig passeer ik daar in de buurt en is tanken geen omweg voor me.

Veel plezier met je Fiat 500 L, is een leuke wagen, ik heb ermee op Mallorca gereden :D

Hechtel-Eksel. werk in Houthalen en moet regelmatig naar Antwerpen. Wordt wat zoeken maar komt helemaal in orde ; - ) 

• Vind ik leuk 2
  • 4 weken later...
Geplaatst:
2 uren geleden, Ivivke zei:

Hoi Marco,

rond antwerpen zijn er veel stations ondertussen hoor en ze groeien gestaag :) 

( mooi model auto he ;)  )

gr,

Ive en Annemie

Vriendin woont in Niel, Dats 24 opent +- in mei in Boom dus dat is ook weer mooi meegenomen. op mijn weg naar ginder kom ik alleen in Geel een CNG pomp tegen...

Geplaatst:

Hoi Marco,

Misschien moet je dan iets langer over de ring rijden en via Hoboken achterdoor naar Niel,

Daar kan je nu Hoog calorisch-Gas tanken :) en zoveel om is het nu ook niet echt :) 

Vroeger kon je ook nog op de ring tanken, maar die is al een tijdje gesloten. Alhoewel daar werken aan de gang zijn ... komt er toch terug eentje????

gr,

Ive

5 minuten geleden, Marco zei:

Vriendin woont in Niel

Geplaatst:

Deze komen binnenkort erbij:

Pitpoint Wommelgem
Herentalsebaan 515
2160 Wommelgem

DATS 24 Boom
Papensteenstraat 1
2850 Boom

En als er file is op de E313 kan je altijd via Lier rijden, daar ligt ook een DATS 9_9

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...