Respi Geplaatst: 17 december 2019 Geplaatst: 17 december 2019 Hallo, Ik ga voor de SKODA OCTAVIA 4 - CNG. Gezien deze pas beschikbaar is vanaf het autosalon en je op het autosalon steevast wordt doorverwezen naar een dealer naar keuze, vraag ik mij af welke dealer in de RUIME omgeving van TIENEN de beste service geeft. Ik vernam bvb reeds positieve commentaren over DELORGE in HASSELT. Klopt dit? Graag feedback van SKODA CNG-rijders uit de buurt? Groeten Respi
muscles Geplaatst: 17 december 2019 Geplaatst: 17 december 2019 Hallo @Respi Dan ben je volgens mij toch beter af bij de officiële Skoda-dealer Peusens op de Kempische Steenweg in Hasselt. Daar ben je geen nummer en krijg je persoonlijke service. Ik ben daar altijd goed geholpen geweest. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
littlebugger25 Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 (aangepast) Peusens is vanaf 2020 geen officiële dealer meer van Skoda. Dit was al bekend vanaf eind 2018 maar ze hebben het nooit aan de grote klok willen hangen. Dit wil niet zeggen dat ze net als Intercars in Bilzen geen top service blijven leveren maar officiële dealer zijn ze niet meer. 2 januari 2020 aangepast door littlebugger25
muscles Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Op de website van Peusens staat vandaag, 2 januari 2020, dat zij de enige officiële verdeler van Škoda in Hasselt zijn !!! Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen