Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Sign in to follow this  
G-007

Imog Moen

Recommended Posts

Vandaag in het voorbijrijden stelde ik vast dat de werken aan het station gestart zijn. Na de 1ste omgevingsvergunning in 2018 moest men in Februari 2019 een 2de omgevingsvergunning indienen. Hopelijk gaan de werken snel vooruit. Het tankstation komt op de hoek van de steenbakkersstraat met de Verzetlaan. 

57 minuten geleden, G-007 zei:

Vandaag in het voorbijrijden stelde ik vast dat de werken aan het station gestart zijn. Na de 1ste omgevingsvergunning in 2018 moest men in Februari 2019 een 2de omgevingsvergunning indienen. Hopelijk gaan de werken snel vooruit. Het tankstation komt op de hoek van de steenbakkersstraat met de Verzetlaan. 

Hier dus (StreetView). Ik had eerst gedacht aan de Sint-Pietersbruglaan 1 waar dat het gebouw van IMOG gelegen is.

Maar op de hoek van de Steenbakkersstraat met de Verzetslaan lijkt mij logischer.

Vanaf de E17 afrit 2 Hoog Kortrijk is dat 12 km rijden.

IMOG-Moen-vanaf-de-E17.png

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

14 uren geleden, muscles zei:

Vanaf de E17 afrit 2 Hoog Kortrijk is dat 12 km rijden.

Moen is een plattelandsgemeente en zal het moeten hebben van het plaatselijk verkeer. Daar is het toch zoeken met een verrekijker naar CNG voertuigen. Imog heeft zelf wat voertuigen op aardgas. 

Konden dus een vulinstallatie plaatsen binnen hun site maar hebben er toch voor gekozen om het langs de openbare weg te plaatsen. Daarvoor alvast een proficiat.

In Harelbeke is hun CNG-station ook toegankelijk voor iedereen, maar daar ligt hun site sowieso al langs een grote (openbare) weg.

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/west-vlaanderen/harelbeke-imog/

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG