Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Imog Moen

G-007

Aanbevolen berichten

Vandaag in het voorbijrijden stelde ik vast dat de werken aan het station gestart zijn. Na de 1ste omgevingsvergunning in 2018 moest men in Februari 2019 een 2de omgevingsvergunning indienen. Hopelijk gaan de werken snel vooruit. Het tankstation komt op de hoek van de steenbakkersstraat met de Verzetlaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, G-007 zei:

Vandaag in het voorbijrijden stelde ik vast dat de werken aan het station gestart zijn. Na de 1ste omgevingsvergunning in 2018 moest men in Februari 2019 een 2de omgevingsvergunning indienen. Hopelijk gaan de werken snel vooruit. Het tankstation komt op de hoek van de steenbakkersstraat met de Verzetlaan. 

Hier dus (StreetView). Ik had eerst gedacht aan de Sint-Pietersbruglaan 1 waar dat het gebouw van IMOG gelegen is.

Maar op de hoek van de Steenbakkersstraat met de Verzetslaan lijkt mij logischer.

Vanaf de E17 afrit 2 Hoog Kortrijk is dat 12 km rijden.

IMOG-Moen-vanaf-de-E17.png

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, muscles zei:

Vanaf de E17 afrit 2 Hoog Kortrijk is dat 12 km rijden.

Moen is een plattelandsgemeente en zal het moeten hebben van het plaatselijk verkeer. Daar is het toch zoeken met een verrekijker naar CNG voertuigen. Imog heeft zelf wat voertuigen op aardgas. 

Konden dus een vulinstallatie plaatsen binnen hun site maar hebben er toch voor gekozen om het langs de openbare weg te plaatsen. Daarvoor alvast een proficiat.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Harelbeke is hun CNG-station ook toegankelijk voor iedereen, maar daar ligt hun site sowieso al langs een grote (openbare) weg.

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/west-vlaanderen/harelbeke-imog/

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Open en niet open... 

De officiële opening is vrijdag. 

Er staan nog afsluitingen, maar alles werkt. 

Moesten er problemen zijn mag je mij die ook altijd melden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, muscles zei:

@Andy en @Dikke Leute

Kan er hier iemand het exacte adres van dit nieuwe CNG-station laten weten a.u.b.?

Kruispunt Steenbakkersstraat - Verzetslaan te Moen.

aangepast door Dikke Leute
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Imog lanceert tankstation voor aardgas waar ook particulieren kunnen tanken

Nu is er ook in Moen een CNG-tankinstallatie.

Imog heeft geïnvesteerd in een tweede tankstation voor aardgas. Er was al een tankstation voor aardgas op de site in Harelbeke, en nu is er ook op de locatie in Moen een CNG-tankinstallatie in gebruik genomen. 

Ook voertuigen van de gemeente Zwevegem en die van particulieren kunnen er volgetankt worden. “Wie slim is, rijdt op aardgas. Want rijden op CNG (compressed natural gas) is goedkoop en schoon. Aardgas is dé brandstof van de toekomst”, zegt koen Delie van Imog. De nieuwe tankinstallatie is een investering van 394.500 euro. Het project werd gerealiseerd dankzij een samenwerking met verschillende partners, zoals de gemeente Zwevegem, die het stuk grond in erfpacht gaf.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, G-007 zei:

Imog lanceert tankstation voor aardgas waar ook particulieren kunnen tanken

Nu is er ook in Moen een CNG-tankinstallatie.

Imog heeft geïnvesteerd in een tweede tankstation voor aardgas. Er was al een tankstation voor aardgas op de site in Harelbeke, en nu is er ook op de locatie in Moen een CNG-tankinstallatie in gebruik genomen. 

Ook voertuigen van de gemeente Zwevegem en die van particulieren kunnen er volgetankt worden. “Wie slim is, rijdt op aardgas. Want rijden op CNG (compressed natural gas) is goedkoop en schoon. Aardgas is dé brandstof van de toekomst”, zegt koen Delie van Imog. De nieuwe tankinstallatie is een investering van 394.500 euro. Het project werd gerealiseerd dankzij een samenwerking met verschillende partners, zoals de gemeente Zwevegem, die het stuk grond in erfpacht gaf.

Dju, ik sta in beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de FB-groep "Status CNG-tankstations België" is er iemand van IMOG die dit commentaar gaf:

Moeten nog wat dingen geplaatst worden aan het CNG-station (zoals een verlichte zuil met digitale prijsvermelding). Maar dat het aan de zijde van pomp 2 donker is, is een goeie opmerking.

Wanneer je de vulkoppeling afhaakt komt de juiste prijs er op. Dat is ook de prijs die aangerekend wordt.
Eens er iemand getankt heeft wordt de nieuwe prijs vast gezet. Is nog een bugske.
Was aan de andere zijde ook zo.

IMOG-Moen-2020-03-06de-A.jpg

IMOG-Moen-2020-03-06de-B.jpg

IMOG-Moen-2020-03-06de-C.jpg

• Bedankt 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...